Twijfel ook nog of ik die neem of 2x ultimate en base iconquote:Op zondag 3 januari 2021 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
86 Gerrard uit mijn base of mid icon pack dat is toch wel matig
Ik neem lekker die base icon, zal toch wel stront zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twijfel ook nog of ik die neem of 2x ultimate en base icon
GA dan gewoon voor koemanquote:Op zondag 3 januari 2021 17:15 schreef papert het volgende:
Zal Rijkaard goed zijn? Ik gebruik hem dan waarschijnlijk als CB.
Gerrard is te minste nog allround... je zal maar inzaghi krijgenquote:Op zondag 3 januari 2021 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Qua linken komt het beter uit om de icon op CM te hebben staan, en dan in-game als CB.quote:
+1, en als ze nu leaven terwijl je 1-1 maakt krijg ik alsnog een van mijn 10 matches erbij dus danku zeer beleefd.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Van die gastjes die in 0,5 seconden op pauze drukken nadat ze een goal scoren in swapsDoe even rustig man, die potten speel ik ook gewoon uit, anders geef ik ze gewoon de win.
Idd of ik leave zelf gewoon bij 1-1quote:Op zondag 3 januari 2021 18:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Van die gastjes die in 0,5 seconden op pauze drukken nadat ze een goal scoren in swapsDoe even rustig man, die potten speel ik ook gewoon uit, anders geef ik ze gewoon de win.
Gegokt op base/mid icon, kreeg 88 Lampard. Nou dat waren alle games wel waard het afgelopen weekend. Treurnisquote:Op zondag 3 januari 2021 15:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik neem lekker die base icon, zal toch wel stront zijn.
Ik ben voor de 25x 83+ gegaan.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gegokt op base/mid icon, kreeg 88 Lampard. Nou dat waren alle games wel waard het afgelopen weekend. Treurnis
Yep. Ik heb 83x25, 5x85 en beide packs waren drama. De Gea en Ederson als beste. Daarnaast nog de base icon (Stoickov) gedaan. Dat was nog wel ok, maar geen speler die het verschil maakt. Met de laatste 10 base/mid dus Lampard gekregen.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben voor de 25x 83+ gegaan.
4 kaarten boven de 84 rated![]()
![]()
2x 85 (Pereira en Parejo), 1x 86 (IF Carrasco) en 1x 89 (UCL Benzema)
Wat een fucking triest spel is dit manDe packweight slaat echt nergens op. Zelfs met dit pakket haal ik nauwelijks fodder binnen.
Zuur, de goedkoopste mid icon. Sad manquote:Op zondag 3 januari 2021 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gegokt op base/mid icon, kreeg 88 Lampard. Nou dat waren alle games wel waard het afgelopen weekend. Treurnis
Als ik was gegaan vopr 2x ultimate en base dan was het waarschijnlijk ook niks geworden. Nu tenminste nog een kleine kans op een goede speler gehadquote:Op zondag 3 januari 2021 22:23 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zuur, de goedkoopste mid icon. Sad man
Hier ook. Nou ja, ik probeer nu even wat anders met een 5-3-2-formatie voor de chemistry:quote:Op zondag 3 januari 2021 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die 81-87 upgrade is voor mij wel redelijk winstgevendquote:Op maandag 4 januari 2021 09:48 schreef leeroy het volgende:
Die 82+ upgrade is echt waardeloos, heb er een stuk of 5 gedaan en nog niks boven de 82 gepacked
Misschien haal ik je door de war met iemand anders, maar zat jij niet in divisie 1? Dan moet 11 wins toch wel lukken?quote:Op maandag 4 januari 2021 04:54 schreef lesleyyb het volgende:
10 weekend league wins... had nog 1 game om zilver 1 te kunnen halen en ik mag tegen een gozertje die alleen maar counterde met potm Felix en baby Butra, sta 3-1 voor in de 75e minuut waarna mijn verdediging aangeeft zin in verlenging te hebben en hij binnen no time 3-3 mag maken, scoort ie in de verlenging daarna 4-3 en alleen maar tijd rekken terwijl mijn spelers 0 druk zetten, wat ik ook probeerMag dus komende week nog ff tientallen rivals games gaan spelen om weer genoeg punten te krijgen voor de volgende WL en dan hoop ik van harte dat EA nooit meer icon tokens in de WL gooit want de hoeveelheid teams met mendy, varane, gomez, semedo, neymar en mbappe komt me alweer helemaal de neus uit
Hoe kan die winstgevend zijn als ze onverhandelbaar zijn ?quote:Op maandag 4 januari 2021 09:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die 81-87 upgrade is voor mij wel redelijk winstgevend
Had ik de vorige keer, maar echt een prima speler als cvm naast kantequote:Op zondag 3 januari 2021 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
5 75 golds en 6 bronzen inleveren voor een untradeable 85 of 84 is winstgevend als in heeft meer waardequote:Op maandag 4 januari 2021 10:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe kan die winstgevend zijn als ze onverhandelbaar zijn ?
Met de helft van de spelers die jij hebt zal ik nooit en te nimmer gaan spelen, niet omdat ik niet wil maar omdat ik nooit zoveel coins ga krijgen of zoveel extra geld erin ga pompenquote:Op maandag 4 januari 2021 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Was zo klaar met de gameplay afgelopen weekend, en ook wel met mijn team.
Heb nu met Eto'o dit team staan. Eto'o heeft in 7 duels nu 13 keer gescoord, en slechts 1 assist.
Alleen vind ik 1,7 miljoen voor 1 speler gewoon te veel.
[ afbeelding ]
Nu denk ik er aan om onderstaand team te nemen.
Spitsen zijn dan Neymar en Ronaldo, zijkanten met Rashford en Mbappe.
Al vind ik Mbappe op de zijkant wel zonde
[ afbeelding ]
Waar zouden jullie voor kiezen?
Beste is te wachten tot TOTY er is toch, dan zal Mbappe nog wat kunnen zakken?
Nooit hoger gekomen dan divisie 2 en dat was in de fifa 14/15 dagen xD. Laatste jaren is mijn speelstijl nooit echt geschikt voor deze games geweest maar omdat ik puur voor mijn plezier wil spelen verander ik ook niks. Meeste van mijn WL games ben ik ook geleaved bij 0-0 puur vanwege de sweats en trage gameplay. Als ik aan kom zetten met Bebou, sane en gnabry en je gaat met een godsquad van mbappes en neymars alsnog de bus in je 16 parkeren mag je van mij oprotten.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien haal ik je door de war met iemand anders, maar zat jij niet in divisie 1? Dan moet 11 wins toch wel lukken?![]()
Die icon tokens zijn er nog 40 dagen, dit spel is het niet waard om te gaan grinden zodat je 1 token volgende week binnen hebt joh, lekker over 2 weken verspreiden.
Dat gaat echt geen verschil maken zeker niet op de ranking waar jij op speelde.quote:Op maandag 4 januari 2021 04:54 schreef lesleyyb het volgende:
10 weekend league wins... had nog 1 game om zilver 1 te kunnen halen en ik mag tegen een gozertje die alleen maar counterde met potm Felix en baby Butra, sta 3-1 voor in de 75e minuut waarna mijn verdediging aangeeft zin in verlenging te hebben en hij binnen no time 3-3 mag maken, scoort ie in de verlenging daarna 4-3 en alleen maar tijd rekken terwijl mijn spelers 0 druk zetten, wat ik ook probeerMag dus komende week nog ff tientallen rivals games gaan spelen om weer genoeg punten te krijgen voor de volgende WL en dan hoop ik van harte dat EA nooit meer icon tokens in de WL gooit want de hoeveelheid teams met mendy, varane, gomez, semedo, neymar en mbappe komt me alweer helemaal de neus uit
Je was toch bezig met een SeriaA team? Daar kan je Falcao wel in linken. Met Cuadrado, Tello en Muriel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:55 schreef Dopekoe het volgende:
Ik wil mijn hugo Sanchez 87 vervangen door RB Falcao, maar krijg hem met geen mogelijkheid goed gelinkt in m'n laliga team... Dan maar gewoon beide een helft spelen elke wedstrijd
Upgrade packs? Die 82+ is voor mij echt verschrikkelijk kut, niks boven de 82 uitgehaald helaas.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2 untradeble pogba's gepackt in 1 dag
451 met Tello & Muriel als cam, Falcao in de spits.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:59 schreef papert het volgende:
[..]
Je was toch bezig met een SeriaA team? Daar kan je Falcao wel in linken. Met Cuadrado, Tello en Muriel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |