Wat een onzin weer.quote:Op zondag 3 januari 2021 04:08 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je het in 's hemelsnaam verantwoorden dat je naar eigen zeggen na de oproep van Gommers enkele dagen voor de Kerst bent gaan denken over het eerder vaccineren van IC-personeel en je meer dan een week later pas tot een besluit komt?
Je zou verwachten dat je in een crisissituatie wel net wat sneller kan schakelen
Eerlijke beloning voor al die mensen die ons blijven voorzien van eten en drinken en ons door de feestdagen hebben geloodstquote:Op zondag 3 januari 2021 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we Corona onder controle toch? LOL
Huisartsen? Wat een onzin!!quote:Op zondag 3 januari 2021 09:21 schreef MoreDakka het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-met-ministerie.html
Iedere lobbygroep gaat nu vaccins opeisen. Wie had dat verwacht
Vind ik wel, het probleem is de overvolle ziekenhuizen. Niet de huisartsen.quote:
Meeste patiënten, zien eerst een huisarts, daarna pas een ziekenhuis.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vind ik wel, het probleem is de overvolle ziekenhuizen. Niet de huisartsen.
Verder is dat het punt natuurlijk ook niet.
Ja en dus? Hoeveel huisartsen zijn er besmet en hoeveel ziekenhuispersoneel? Ik denk die laatste groep substantieel meer.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Meeste patiënten, zien eerst een huisarts, daarna pas een ziekenhuis.
Dat zal. Het probleem is dat de ziekenhuizen overval raken, daarom zitten we in een lockdown.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Meeste patiënten, zien eerst een huisarts, daarna pas een ziekenhuis.
Het probleem is dat die Chinezen van alles vreten wat los en vast zit. Het liefst levend en/of half weggerot.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:42 schreef MoreDakka het volgende:
Het probleem is dat de ziekenhuizen overval raken, daarom zitten we in een lockdown.
Ok das waar.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja en dus? Hoeveel huisartsen zijn er besmet en hoeveel ziekenhuispersoneel? Ik denk die laatste groep substantieel meer.
Sowieso te gek voor woorden dat die mensen van het OMT niet gewoon een communicatieverbod hebben, dit gaat nu al 9 maanden zo door, het zorgt alleen maar voor onrust.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Sowieso mag je best je vraagtekens bij de actie van Gommers zetten. Hij zit toch in het OMT? Waarom moet dit via de media gaan?
En los daarvan, voordat er een volmondig ja gegeven kan worden op zoiets moeten alle randvoorwaarden gecheckt worden. Dus denken dat dit in 1 dag uitgezocht is tijdens vakantietijd is echt te makkelijk gedacht
quote:Op zondag 3 januari 2021 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Het probleem is dat die Chinezen van alles vreten wat los en vast zit. Het liefst levend en/of half weggerot.
Dát is het probleem. En zolang men daar niet gewoon eens een boterham neemt in plaats van een gemalen vleermuizenpiemel met herpes blijven we dit soort uitbraken gewoon houden.
Ik ook niet. Maar het einde is dan wel zoek. Als de horecaondernemers er om vragen is het ook niet gek. Et cetera et cetera.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok das waar.
Maar dat huisartsen er om vragen, vind ik geen gekke 'lobbygroep'.
Gewoon de grenzen van China dicht. Niemand mag China in of uit.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Het probleem is dat die Chinezen van alles vreten wat los en vast zit. Het liefst levend en/of half weggerot.
Dát is het probleem. En zolang men daar niet gewoon eens een boterham neemt in plaats van een gemalen vleermuizenpiemel met herpes blijven we dit soort uitbraken gewoon houden.
Dat geldt voor elke lobbygroep. Iedereen moet dat vaccin krijgen uiteindelijk. Maar het eerste doel moet zijn om de ziekenhuizen te ontlasten zodat we van die lockdown af kunnen.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok das waar.
Maar dat huisartsen er om vragen, vind ik geen gekke 'lobbygroep'.
Misschien een idee om een grote muur te bouwen.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon de grenzen van China dicht. Niemand mag China in of uit.
Daar ging mijn zondagochtendkoffiequote:Op zondag 3 januari 2021 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie zou je daar tijdens vakantietijd voor moeten storen om die randzaken uit te zoeken? Want als je in de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog wel je vakantietje intact wil houden ben je in veel gevallen ongeschikt imo. Even lachwekkend als onze tweede kamer die weken met kerstreces gaat. Het is allemaal heel erg enzo, maar we hebben liever niet dat de vrije dagen in het geding komen.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Sowieso mag je best je vraagtekens bij de actie van Gommers zetten. Hij zit toch in het OMT? Waarom moet dit via de media gaan?
En los daarvan, voordat er een volmondig ja gegeven kan worden op zoiets moeten alle randvoorwaarden gecheckt worden. Dus denken dat dit in 1 dag uitgezocht is tijdens vakantietijd is echt te makkelijk gedacht
Proost!quote:Op zondag 3 januari 2021 09:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Daar ging mijn zondagochtendkoffie
Een muur bouwen en de chinezen moeten ervoor betalenquote:Op zondag 3 januari 2021 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien een idee om een grote muur te bouwen.
Ow wacht even....
Als je al zo ver heen bent dat je op een normale post waarin wat gevonden wordt, of je het ermee eens bent of niet, niet eens inhoudelijk kan reageren, is het waarschijnlijk beter dit topic even te sluiten en weer terug te komen als je minder getriggerd bent en gewoon bij kan dragen aan de discussiequote:Op zondag 3 januari 2021 09:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik sloot me aan bij het niveau van jouw bericht.
Beste wensen voor het nieuwe jaarquote:Op zondag 3 januari 2021 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een muur bouwen en de chinezen moeten ervoor betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |