Zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb nog nooit Karmeliet geprobeerd. Graag een uitgebreide recensie met cijfer.
4,9 op 5quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb nog nooit Karmeliet geprobeerd. Graag een uitgebreide recensie met cijfer.
8,8quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
Ask Laurens ten Dam.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
Ook nog een krat Brand pils en 12 flesjes Skuumkoppe.quote:
@SlechteWoordgrappenquote:
Lekker bier, niet te duur.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
De oude social media man is wegquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:52 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Binnen de minuut op Twitter is wel knap. Wordt goed gewerkt bij RTL
Anderson - Price wordt ook mooi. Dat is ruzie gegarandeerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:52 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben dus voor chizzie, maar wereldgozer zegt dat Price dan gaat winnen en dat willen we natuurlijk ook niet..
Price gaat soberso winnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:52 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben dus voor chizzie, maar wereldgozer zegt dat Price dan gaat winnen en dat willen we natuurlijk ook niet..
Dat @Wereldgozer iets zegt of dat Price dan gaat winnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:52 schreef Anneloos het volgende:
Ja, zag van de week een filmpje volgens mij..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Anderson - Price wordt ook mooi. Dat is ruzie gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Bosteels brouwt sinds een jaar of twintig deze tripel op basis van drie graansoorten: gerst, haver en tarwe. De laatste (weizen) geeft het bier een Duitse frisheid. In het glas wordt het helderde goudgeel bekroond met een melkwitte kraag. De neus is fris en fruitig, zuur en zoet houden elkaar in evenwicht. In de smaak vertaalt zich dat in citrus en banaan. In de nasmaak pittig, zelfs peperig. Zou koriander kunnen zijn, al staat dat niet als ingrediënt vermeld. Een klassiek bier voor alle seizoenen." Cijfer 8,0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |