SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
Een 4-6 zou me genoegen doen.quote:
Of DRT users die andere randzaken bespreken. @TjjWesterquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:08 schreef PSVCL het volgende:
Kut commentator wil zn spullen weer verkopen terwijl er een wedstrijd bezig is.. wat een gek
Maar weer een lot kopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef De_Kraam het volgende:
DRT feliciteert fetx met weer een lapo.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of DRT users die andere randzaken bespreken. @:TjjWester
Wandelreviews?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
volgende beurt voor straf met 2 pijlen gooienquote:
Welke?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn nieuwe pijlen gooien verschrikkelijk, maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zekerquote:
Stukje bushcraft.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:DJMO in Noord-Holland kun je beter niet lopen.
Herhalingsgevaar: Min min
Amenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Toch een prachtig toernooi voor de_Bunt, dat dit maar het begin van zijn wederopstanding mag zijn
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:16 schreef fetX het volgende:
Stelling: deze TT slaat he-le-maal nergens op.
Zeer zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Toch een prachtig toernooi voor de_Bunt, dat dit maar het begin van zijn wederopstanding mag zijn
Dan weigert hij toch gewoonquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat Bunting niet PL in moet. Laat hem lekker dit niveau doorzetten in PC/ET's straks
Daar is die gladde Belg niet vrouwelijk genoeg voorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
Die gladde Belg heeft Geraldine vast in een achterkamertje te razen genomen.
Is dat heel anders dan de andere versiesquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Big BrotherDat gaat toch niet meer werken. Komen alleen maar aandachtshoeren in dat huis.
Zoals met Ruud en Willem gaat het idd nooit meer worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Big BrotherDat gaat toch niet meer werken. Komen alleen maar aandachtshoeren in dat huis.
Gelukkig presenteert Gert (die van Samson) het niet want anders was ze allang gepaald.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
te razen zelfsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
Dat is toch altijd zoquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor een nieuwe Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
@Benny is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Van wat ik heb begrepen, ik was zelf een jaar of 6, zaten er bij de eerste Big Brother mensen in dat huis die geen idee hadden wat er zou gebeuren (qua publiciteit).quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat heel anders dan de andere versies
PostalGold godenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:20 schreef BB-King het volgende:
GOUDBRIEF
Kutreclame
GOUDBRIEF
Oplichters
GOUDBRIEF
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09/11/peter-van-de-veire/quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kreeg 450 euro. Dat was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:20 schreef BB-King het volgende:
GOUDBRIEF
Kutreclame
GOUDBRIEF
Oplichters
GOUDBRIEF
Ja dan wint Price makkelijk want Gando vreet zichzelf op. Zoals met Mensur.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
Gerrie tegen Prijs, dan gaan we lachen.
Doe het maar eens na.quote:
Van die tokkies die denken dat ze bekend worden als ze aan zo'n mongolenprogramma meedoen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke rubriekquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:21 schreef Nober het volgende:
Wat een vreselijk drama dat de arrogante kolerelijer van een Gerwin Price zojuist van de sympathieke goedzak Stephen Bunting heeft gewonnen hopelijk breekt klootzak Price tijdens de finale zijn werparm.
Ik ga deze niet inkoppen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De reviews drogen op.
DING DONG.
Gelukkig alleen de reviewsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De reviews drogen op.
DING DONG.
Nog eentje danquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee daar hebben we er nu wel genoeg van gehad hoor
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee daar hebben we er nu wel genoeg van gehad hoor
Dat is de reden dat we jou geen mod makenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Tijd dat ze mij hier mod maken. Dan mag iedereen posten behalve tjjwester of hoe heet die gozer.
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Tijd dat ze mij hier mod maken. Dan mag iedereen posten behalve tjjwester of hoe heet die gozer.
Een olijk duo.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Die samenwerking tussen Roland en Koert vanavond
Bij een interview van Chizzyquote:
Snotterneus, kortademig. Testje d'r tegenaan?quote:
Price is een lieve jongen.quote:
Dat is dus juist waarom ik steeds het idee heb dat het geluid van m'n TV stuk gaat. Alleen tijdens zijn interviews last vanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij een interview van Chizzy
Dat kan ongelukkiger uitkomen
Ik support alleen vlaggetjes.quote:
Koortslipje d'r bij?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snotterneus, kortademig. Testje d'r tegenaan?
Ignorance is blissquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Chizzy heeft nergens om over na te denken
Sgolten heeft daar een bepaald soort godstalent voor.quote:
God ja wat zou daar ooit nog van terechtgekomen zijnquote:
My nizzle.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef BB-King het volgende:
Gelukkig is Jerry er niet want die noemt Chizzy altijd Shizzlefrizzle.
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is de reden dat we jou geen mod maken
Dit telt als een vrouwquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:32 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Telt dit als een vrouw @:tagliano?
Zeg het ze Anneloos!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:32 schreef Anneloos het volgende:
Vroeger vonden ze zo’n ster op kleding toch wat minder leuk..
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:32 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Hij rekent zich al rijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is wel een beetje overmoedig aan het doen nu
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:32 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Toch riskant.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij rekent zich al rijk.
Anderson is nog niet in topvorm en Chisnall choked altijd in finales.
Die heb ik al een tijdje uit hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen de boekjes uit, wat tissues erbij
Heb alleen mn riem nog maar omquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje uit hoor
Boekje uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Heel goedquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje uit hoor
Ik moet nog tien pagina's.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Dat is de kuisheidsgordel toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb alleen mn riem nog maar om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |