Stukje horcrux.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou Price aan het litteken op zijn voorhoofd zijn gekomen?
Net als de kroegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kapoet gemaakt door de Roverheid.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:24 schreef Slobeend het volgende:
K(opstootje) in de kroeg.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Allemaal te danken aan Chizzy, dat was het helemaal waardquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diep in de nacht? Gisteravond was tikkeltje teleurstellend qua duur
Van zn fiets gevallen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Een andere Nederlandse schone, met sexmachien. Is nu online. Klein tipje van mij kant.quote:
Oei, das geen beste inderdaad. Ben net aan mijn eerste biertje van 2020 begonnen maar nog geen craft. Heb wel een flinke lading alcoholvrij besteld bij ondernulpuntvijfquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan maar ik heb net een biertje geopend uit een kerstcadeau: het HEMA winterbieren pakket dus nu heb ik spijt dat ik geen dry januari ben begonnen
Aanvaring met A Lewis?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |