SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
En als Maijer dat had gedaan hadden we allemaalquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:10 schreef Tagliano het volgende:
De hier omliggende appartementen vragen zich nu af waarom er hier iemand gruwelijk hard heeft gelachen
Maar Koert is geen Maijerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als Maijer dat had gedaan hadden we allemaalgedaan
Voor wie ben je?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:11 schreef Tagliano het volgende:
Van mij mogen het nu twee klotepotten worden, ik heb een topavond
Absoluutquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit was ook aardigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben zo ook weer weg.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:11 schreef Szura het volgende:
Jongens ik kan niet meeposten, dus de komende uren geen hoerenrecensies
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:11 schreef Szura het volgende:
Ik heb een voorkeur voor Buntquote:
Nouja was ook wel een beetje een domme vraagquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:11 schreef Doevelaer het volgende:
Prijs is de favoriet volgens Prijs
Wij van WC eend
En in shape.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:12 schreef fetX het volgende:
Die Price komt op het podium altijd over als een totaalidioot, maar echt een prima kerel verder.
quote:Afgelopen vrijdag bij Bellissima geweest. Jasmine zag er wel leuk uit, vooral haar mooi gevormde, kleine, ronde kontje.
Dat is zo'n beetje het enige positieve dat ik er over kan zeggen. Allereerst moet je niet geloven wat er in de advertentie staat. Zoenen doet ze niet. Je kan ze kussen, maar ze houdt haar lippen stijf op elkaar. PZC was ook al een lachertje. Een heel gedoe met doekjes en meer dan een paar likjes komen er uiteindelijk niet uit. Daarna zo snel mogelijk een jasje om. Maar ook met condoom is het pijpen erg ondermaats.
Dus, dan maar seks geprobeerd. Dat viel ook tegen. Haar houding is, hmm, hoe moet ik het omschrijven, onnatuurlijk in zekere zin. Heel stijf/krampachtig en het lijkt alsof ze jou eerder probeert wel te duwen. Maar het ergste van al, voor mij dan persoonlijk, is haar voortdurend, overduidelijk fake gekreun met herhaaldelijk gebruik van de slagzin "oh baby!".
Ik heb het maar zo snel mogelijk afgemaakt, want er was echt niks aan..
Herhalingsgevaar 0%.
Misschien wel aan te raden voor mannen die heel erg veilig en hygiënisch te werk willen gaan, maar voor mij was het erg overdreven. Zo overdreven zelfs dat het gewoon een afknapper was. Ik zou het bijna als paranoia omschrijven.
Linkshandigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
De eerste is binnen
Nee dit kan nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
De eerste is binnen
noppert.gifquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
De eerste is binnen
Dit wordt enorm cringe.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
De eerste is binnen
Uitermate verstandig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:16 schreef BB-King het volgende:
1000 euro ingezet op twee 9-darters vandaag.
Ik heb het bij ¤666 gelaten, dat is wel weer genoeg.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:16 schreef BB-King het volgende:
Gooi DRT maar op slot dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:11 schreef Szura het volgende:
Figuurlijk, net als gister zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:16 schreef BB-King het volgende:
Je record likes DRT is eraan.quote:
Benieuwd hoe @Zipportal dit gaat vieren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je record likes DRT is eraan.
Gefeliciteerd
Ik denk aan kipcorns. Vegetarischequote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:19 schreef Tagliano het volgende:
Bunzing is zijn scheerapparaat verloren
Vrees er ook voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:18 schreef Nober het volgende:
Zul je zien dat Price vandaag ineens wel alles raakt.
Is met andere prioriteiten bezigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Zit Sjak nog coke te snuiven op het toilet?
Dan zijn het dus geen kipcorns.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk aan kipcorns. VegetarischePrima te hachelen wel.
Wederom mini croque monsieurs van de Lidl vanavondquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk aan kipcorns. VegetarischePrima te hachelen wel.
Lichaam als een regentonquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is met andere prioriteiten bezig
[ afbeelding ]
Jason LOWEDquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:19 schreef Tagliano het volgende:
Bunzing is zijn scheerapparaat verloren
Nee kloptquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn het dus geen kipcorns.
Pics.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wederom mini croque monsieurs van de Lidl vanavond
Dat zou fantastisch zijn, mits Bunting dat óók doetquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:18 schreef Nober het volgende:
Zul je zien dat Price vandaag ineens wel alles raakt.
Hoera.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe @:Zipportal dit gaat vieren.
Waarschijnlijk stinkt ie sowieso uit zijn bek.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:19 schreef BB-King het volgende:
Heeft Bunting vandaag nog kebab gegeten?
Erg mooi.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gaan we regelen in de loop van de avond
En daarna neuken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wederom mini croque monsieurs van de Lidl vanavond
Raya had al die tijd gelijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
BEST OF THE BEST
Beste speech ooitquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
BEST OF THE BEST
Ik vind het speelschema van dit jaar vrijwel optimaal met uitzondering van kwartfinales op nieuwjaarsmiddagquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:23 schreef fetX het volgende:
Toch wel lekker eigenlijk dat niet meteen 1 januari de finale was.
Nog niet. Straks de laatste kerstvak-biertjes opmaken.quote:
„Ik ga niet zeggen dat ik superintelligent ben, maar ik denk wel over veel dingen na. Heb je geen hoog IQ, dan doe je de dingen gewoon. Zelfde verhaal met sociale media. Dat was er vroeger niet, dus dacht ik er ook niet bij na. Nu schrijven ze dat ik ‘niet eens’ thuis was toen mijn vrouw werd beroofd. Er hebben ook weleens gasten op mijn hotelkamer staan bonken, na mijn nederlaag tegen James Wade in de Premier League. ‘Room service’, riepen ze. Begónnen ze me toch uit te schelden. Die hadden gewed dat ik die avond zou winnen.”quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Raya had al die tijd gelijk
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog erg vroeg om te zeggen.
Het kan zomaar de volgende leg al gespeeld zijn.
Ja, wel eens. Maar ik kijk die middagsessies sowieso sporadisch.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het speelschema van dit jaar vrijwel optimaal met uitzondering van kwartfinales op nieuwjaarsmiddag
Raya is a stable geniusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
„Ik ga niet zeggen dat ik superintelligent ben, maar ik denk wel over veel dingen na. Heb je geen hoog IQ, dan doe je de dingen gewoon. Zelfde verhaal met sociale media. Dat was er vroeger niet, dus dacht ik er ook niet bij na. Nu schrijven ze dat ik ‘niet eens’ thuis was toen mijn vrouw werd beroofd. Er hebben ook weleens gasten op mijn hotelkamer staan bonken, na mijn nederlaag tegen James Wade in de Premier League. ‘Room service’, riepen ze. Begónnen ze me toch uit te schelden. Die hadden gewed dat ik die avond zou winnen.”
Raya hep geen hoog IQ.
Dronken Stijn en dronken Mani zijn erg vermakelijk.quote:
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ziet eruit als een meisje.
Zoon? Dat is hun dochter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hier sloopte rvb buntingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
BEST OF THE BEST
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Stukje genderneutraalquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Jij bent?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dronken Stijn en dronken Mani zijn erg vermakelijk.
Dronken Tong niet.
PSVquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje kindermishandeling
Hij raakte zijn dubbel, daarom won hij de leg.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:tjjwester vindt dit niet leuk.
Wel geinig dat je dit dan onder een hoerenreview plaatstquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij raakte zijn dubbel, daarom won hij de leg.
Hopelijk is dit inhoudelijk genoeg voor Tjj Wester.
Dan kun je hier ook een beetje leuk voorspellenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat mensen graag een dartsset willen winnen.
Dit lijkt nergens opquote:
Geen GFE dus geen herhalingsgevaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:29 schreef Caland het volgende:
Filnke zepert gelaaien afgelopen dinsdagavond. Omdat ik niet terecht kon bij een dame met mooie recensies, die ik al wat langer wilde bezoeken, besloot ik eens wat nieuws te proberen. It's a dirty job, but...Ik sprak af met Emma 23 Amsterdam, een superklein, superskinny meisje van -naar haar zeggen- Italiaanse komaf (gek, die taal staat niet in haar advertentie) die ergens in Amsterdam Z-O in de de buurt van de Arena in een piepklein studentenappartementje resideert. Emma had niet terug van 150 euro (moest 120 afrekenen voor een uur) dus dan zou ik wel wat langer kunnen blijven. Emma rookt als een schoorsteen en het is er een smoezelig rommeltje in haar hok. Ik ging op de bank zitten en Emma zette wat van die moderne Italiaans/Arabische rapmuziek op en begon mee te zingen en als een bezetene om en over me heen te dansen. Toegegeven, als je van skinny en petit houdt (en dat doe ik) is Emma wel helemaal de bom en het showtje dat ze weggaf was op zich prima en ze is ook vrolijk en very high energy. Maar ik kwam niet voor een brute lapdans-wervelstorm van een puber van 155cm en nog geen 45 kg schoon aan de haak, ik kwam voor een zachte spannende lekkere geile GFE van goeie DVP. Zo staat het namelijk allemaal wel opgetekend in de advertentie van Emma. En vooral deepthroat pijpen zonder en lekker tongzoenen is mijn ding. Maar tongzoenen; niks, teasen; niemand thuis, GFE; hoezo? Emma ging nog even snel douchen en kwam naakt terug waarbij ze haar edele delen met papier extra afdroogde. Er kwam een walm in mijn neus en die wond me niet bepaald op. Maar goed, laten we kijken of we het zonder beffen dan nog een beetje leuk kunnen maken. Toen ze op een gegeven moment een condoom pakte om over mijn lid heen te schuiven om te gaan pijpen, meldde ik haar, dat in haar advertentie toch duidelijk Pijpen Zonder stond aangegeven. En toen kwam de smoes die ik hier al veel vaker heb gelezen tevoorschijn: "I don't know what is in the text, my english very bad, somebody else write for me..." Misschien als je 25-30 jaar bent als man, blijf je dan nog omdat je bere-geil bent, maar ik ben voor dit soort geleuter en gelieg te oud voor geworden en het was toch al geen topdate. Ik ben opgestaan en heb me aangekleed en vroeg van de 150 euro 50 euro terug, maar dat weigerde Emma. Ik had er opzij kunnen duwen en het gewoon kunnen pakken, maar dat kan je niet maken, en dus neem ik mijn verlies wel. Ik heb wel gezegd tegen Emma dat ik helaas geen mooie recensie zou kunnen schrijven. En die staat hier nu. Kortom; deze wat mij betreft beter even overslaan, heren.
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...88054-emma-gfe
( Kwam er later achter dat Emma precies dezelfde text gebruikt als een andere dame: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...0122-mirabella maar dat terzijde)
Kan je ook gewoon kopen. Kun je nog zelf kiezen wat je wilt ookquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat mensen graag een dartsset willen winnen.
Ik kon niet meer in de aanmerking voor de dartsset van Dartswarehouse ben ik bang.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je hier ook een beetje leuk voorspellen
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap al die afkortingen in hoerenrecensies niet. Ligt dat aan mij?
Ja maar Nederlanders.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon kopen. Kun je nog zelf kiezen wat je wilt ook
Dit lijkt er al meer op.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn de kinderen van @:Lenny_Leonard
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willem II-shirt, die hep gewonnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn de kinderen van @:Lenny_Leonard
TJW staat voor @TjjWesterquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Price je gelukkig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar komen alleen puzzelaars en geheim agenten op af.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Z-O is zuid-oostquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:32 schreef De_Kraam het volgende:
Wat betekenen die afkortingen? Ik ben geen vaste bezoeker van Kinky/hookers/omakutje.
Girlfriend Experience, amateur.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
GFE= greatest fuck ever ofzo?
Anders zou ik het echt niet weten.
PZC is Pasielzoekerscentrumquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zat ook al te googlen...Girlfriend Experiencequote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk, betalen om de Top2000 te kijken ipv dat je lekker Dartsen kunt kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zat ook al te googlen...Girlfriend Experience![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Girlfriend_Experience
Ik denk eerder dat Lee daar dat nummer vandaan heeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat Lee hier een vergoeding voor krijgt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Leuk, betalen om de Top2000 te kijken ipv dat je lekker Dartsen kunt kijken
Alles is te koop.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aha, waarom zou je daarvoor willen betalen?
Dat zal dan wel niet lukken zonder ervoor te betalen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je gaat naar een hoer en wil dan een Girlfriend Experience?
Is dit serieus?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:37 schreef BB-King het volgende:
Heb geen zin om die vraag op wikipedia op te zoeken Zjak.
Ik heb hem cadeau gekregen, dus dat weet ik helaas niet preciesquote:
Dat is lekker man als je geen vriendin hebt. Uurtje knuffelen, neuken, knuffelenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit serieus?
Ik leg bij m'n vriendin wel eens 50 euro op het nachtkastje, maar naar een hoer voor een Girlfriend Experience is blijkbaar een minder groot probleem dan naar je vriendin voor een Hooker Experiencequote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit serieus?
Uhquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:37 schreef BB-King het volgende:
Heb geen zin om die vraag op wikipedia op te zoeken Zjak.
MINDER GROOT PROBLEEM. @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik leg bij m'n vriendin wel eens 50 euro op het nachtkastje, maar naar een hoer voor een Girlfriend Experience is blijkbaar een minder groot probleem dan naar je vriendin voor een Hooker Experience
Jij hebt een hele moeilijke vriendin zegquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik leg bij m'n vriendin wel eens 50 euro op het nachtkastje, maar naar een hoer voor een Girlfriend Experience is blijkbaar een minder groot probleem dan naar je vriendin voor een Hooker Experience
Huh wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit serieus?
Mijn ex was een dood vogeltje. Op het ruggetje liggen en je mag er ff op.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk best meequote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt een hele moeilijke vriendin zeg
Ik dacht altijd dat je dubbels moet gooien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Zolang je je finishes gooit, heb je kans!
Dat is de Dead Girl Experiencequote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn ex was een dood vogeltje. Op het ruggetje liggen en je mag er ff op.
Dat was snel klaar.
Goede marker... nog een goede marker...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Price is toch niet consistent. Staat straks gewoon weer 2-2. Markeer dit bericht.
De Joran Experiencequote:
Heet ze toevallig Patrick?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn ex was een dood vogeltje. Op het ruggetje liggen en je mag er ff op.
Dat was snel klaar.
Dan kom je niet verder dan de gang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |