Ik zou me haast opgeven. Maar dit is een faal, zelfs de tv uitzendingen zijn vreselijk met de voice over van die muts. Die waren soms nog leuk met wat humor. En ja het Belgen gedoe snap ik niet zo. Soms is het niet te verstaan en hebben blijkbaar in de tv uitzending ondertiteling nodig. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Jian het volgende:
Wat er in dat huis gebeurt weet ik eigenlijk niet, ik ben na een week al afgehaakt, slechtste RLS die ik ooit heb gezien. Dat de combinatie Nederlanders vs. Belgen hierin zeker een rol speelt staat voor mij buiten kijf. Belgen halen alle snelheid uit zo'n soap. Ze zijn niet zo snel van begrip niet zo ad-rem. Kleine gniepige mensjes zijn het, wederom in zijn algemeenheid. Binnenvettertjes, kleine Italiaantjes, althans daar lijken ze meer op, dan op Nederlanders. Ze nemen alles veel te serieus. Laat Belgen nu maar lekker taalprogrammaatjes spelen, dan doen wij Nederlanders ook gewoon ons eigen ding. Dus hup, die laatste Nederlanders en snel uit dan kunnen ze in Belgie fijn deze slaapshow voortzetten. Starten we hier DGK 2 met alleen Nederlanders, iedereen blij!
Het is ook geen bedoeling om hier een DGK 2 van te maken. Theo werd al aangesproken op zijn taalgebruik. Ik verwacht hier weinig "vuurwerk" en kijk meer voor de leuke gesprekken.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Jian het volgende:
Wat er in dat huis gebeurt weet ik eigenlijk niet, ik ben na een week al afgehaakt, slechtste RLS die ik ooit heb gezien. Dat de combinatie Nederlanders vs. Belgen hierin zeker een rol speelt staat voor mij buiten kijf. Belgen halen alle snelheid uit zo'n soap. Ze zijn niet zo snel van begrip niet zo ad-rem. Kleine gniepige mensjes zijn het, wederom in zijn algemeenheid. Binnenvettertjes, kleine Italiaantjes, althans daar lijken ze meer op, dan op Nederlanders. Ze nemen alles veel te serieus. Laat Belgen nu maar lekker taalprogrammaatjes spelen, dan doen wij Nederlanders ook gewoon ons eigen ding. Dus hup, die laatste Nederlanders en snel uit dan kunnen ze in Belgie fijn deze slaapshow voortzetten. Starten we hier DGK 2 met alleen Nederlanders, iedereen blij!
De halve middag zitten te kijken, ok wat schattigquote:Op zondag 31 januari 2021 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook geen bedoeling om hier een DGK 2 van te maken. Theo werd al aangesproken op zijn taalgebruik. Ik verwacht hier weinig "vuurwerk" en kijk meer voor de leuke gesprekken.
Maar heb de halve middag filmpjes van de gouden kooi terug zitten kijken. DGK 2 zou wel heel gaaf zijn
Jij bent ook schattigquote:Op zondag 31 januari 2021 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
De halve middag zitten te kijken, ok wat schattig
Vergeet het maar. Dat spinnen wat jij nu denkt te horen is eigenlijk het ratelen van haar staart .......Blijf alert mijn vriend.......quote:
Goed om te weten ditquote:Op zondag 31 januari 2021 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Dat spinnen wat jij nu denkt te horen is eigenlijk het ratelen van haar staart .......Blijf alert mijn vriend.......
Dat deed ik op afstand om je te pestenquote:Op maandag 1 februari 2021 16:38 schreef engine het volgende:
M'n streams zijn ineens kapot
Ik snap het niet
quote:Op maandag 1 februari 2021 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed ik op afstand om je te pesten
Ik zou Jian zijn advies maar volgen.quote:
Je maakt het wel spannendquote:Op maandag 1 februari 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Jian zijn advies maar volgen.
Ja dat is het ookquote:
Wat doet het ertoe, de combinatie van Nederlanders en Belgen is gewoon vreemd en gestoeld op een gezamenlijke taal, maar meer ook niet. Qua cultuur zijn ze totaal verschillend, Nederlanders zijn Germanen, Belgen Noord-Italianen..... Niks mis mee, maar wel een gegeven, dus mensen moeten niet continue doen alsof Belgen een soort Zuid-Hollanders zijn ,want dat slaat nergens op.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:59 schreef Danielion het volgende:
De Bus was ook met Belgen en Nederlanders, althans het tweede seizoen. Maar het eerste seizoen met enkel Nederlanders was dat beter of minder? Ik herinner me nog een erg manipulatieve Belgische Limburger.
Drie Nederlanders, waaronder Jian met zijn cynisme. Die pest de Belgen gewoon buiten zonder complotten. Dan wordt het nog leuke televisie.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat denken jullie, gaan ze wachten met de nominaties deze week en gebruiken ze de donderdag voor 3 nieuwe bewoners
Ahh nog een Jian sopperquote:Op maandag 1 februari 2021 18:50 schreef Danielion het volgende:
[..]
Drie Nederlanders, waaronder Jian met zijn cynisme. Die pest de Belgen gewoon buiten zonder complotten. Dan wordt het nog leuke televisie.
Nah. Dat wil best wel eens meevallen hoor.quote:
Ik hoop eigenlijk op 3 Belgen, dan kunnen ze onderling lekker tegen elkaar aanschurken en kunnen ""wij" hier wat anders gaan doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:50 schreef Danielion het volgende:
[..]
Drie Nederlanders, waaronder Jian met zijn cynisme. Die pest de Belgen gewoon buiten zonder complotten. Dan wordt het nog leuke televisie.
De twee laatste NLer eruit stemmen en stoppen met de uitzendingen in NL (niet meer rendabel wegens lage kijkcifjers) behalve online. Hoppa!quote:Op maandag 1 februari 2021 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op 3 Belgen, dan kunnen ze onderling lekker tegen elkaar aanschurken en kunnen ""wij" hier wat anders gaan doen.
Hou je sarcasme maar binnenboord muis, ik ken je al jaren, ook als je even niet ratelt met je staart. Ik heb tegengif.quote:
Al minstens tien jaar.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou je sarcasme maar binnenboord muis, ik ken je al jaren, ook als je even niet ratelt met je staart. Ik heb tegengif.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |