Ik neem het. Terug naar een enigszins normaal leven.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie het vaccin nemen als het kan? Of twijfel je nog?
Ja denk het wel ...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zodra het kan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb heel lang gezegd dat ik het niet zou nemen, omdat ik het risico op bijwerkingen te groot vond, het vaccin is in allerijl ontwikkeld en lang zo goed niet getest als het normaal gedaan zou worden, maar voorlopig ben ik toch nog niet aan de beurt en als het met de voorgangers goed uitpakt durf ik het wel aan. Ik wil weer op vakantie en naar feestjes en concerten enzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is het deel dat ik dus niet snap. Hoezo in allerijl? Het is volledig anders gedaan als bij andere vaccins. Laat ook zien dat andere vaccins er misschien wel veel eerder hadden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb heel lang gezegd dat ik het niet zou nemen, omdat ik het risico op bijwerkingen te groot vond, het vaccin is in allerijl ontwikkeld en lang zo goed niet getest als het normaal gedaan zou worden, maar voorlopig ben ik toch nog niet aan de beurt en als het met de voorgangers goed uitpakt durf ik het wel aan. Ik wil weer op vakantie en naar feestjes en concerten enzo.
Je hebt je tijd genomen ervoorquote:
Had ik vanmorgen ook trek in, maar geen bol meer te krijgen natuurlijkquote:
Bij bol.comquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ook trek in, maar geen bol meer te krijgen natuurlijk
Ik vertrouw toch makkelijker op iets waar uitgebreid onderzoek naar is gedaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hoge opkomst hier dus
[..]
Dat is het deel dat ik dus niet snap. Hoezo in allerijl? Het is volledig anders gedaan als bij andere vaccins. Laat ook zien dat andere vaccins er misschien wel veel eerder hadden kunnen zijn.
Of het goed uitpakt kan je natuurlijk nu al zien in landen als de VS en UK, die zijn al even bezig.
Ja ze werden per zak van 10 verkocht ... andere jaren hadden ze een standje en kon je ze per stuk kopen ..quote:
Heb je hem eerst in de oven gedaan of was hij zo ook nog te eten?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze werden per zak van 10 verkocht ... andere jaren hadden ze een standje en kon je ze per stuk kopen ..
Bij dat mRNA kan weinig fout gaan. Is een beetje als een barcode scannen voor je lichaam en dat je lichaam soldaten aanmaakt. Kont weinig bij kijken verder.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vertrouw toch makkelijker op iets waar uitgebreid onderzoek naar is gedaan.
Ik warm ze altijd even op .. en 1 voor 1quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je hem eerst in de oven gedaan of was hij zo ook nog te eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |