Ah, okee. Nou, in ieder geval fijn dat de pillen lijken te helpen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De pillen die ik nu heb zouden het moeten oplossen (en het lijkt ook wel iets minder te worden, de laatste shock is een maand terug). Een pacemaker is pas de allerlaatste oplossing geloof ik. Daar tussen zitten meer en andere opties.
Neequote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, okee. Nou, in ieder geval fijn dat de pillen lijken te helpen.
En verder wordt er dus gekeken naar die andere opties?
Tja, de medische molens die momenteel nog trager lopen dan anders...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Over een maandje terug naar de cardioloog, die mag dan echt beter zijn best gaan doen (of het moet echt weg zijn).
Ja, het voordeel van ziekenhuizen is, dat ze het gewoon zelf kunnen uitvoeren. Wel een logische beslissing, lijkt mequote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, de ziekenhuizen hebben gewonnen,
bepaalde groepen medewerkers worden mogelijk vanaf maandag al gevaccineerd![]()
![]()
![]()
Ik weet niet eens of dit wel trager is dan normaalquote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, de medische molens die momenteel nog trager lopen dan anders...
Sterkte!
Yep, snapte echt niet dat dit niet al eerder besloten is. Hier hadden ze vorige week al mee kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, het voordeel van ziekenhuizen is, dat ze het gewoon zelf kunnen uitvoeren. Wel een logische beslissing, lijkt me
Maar er moet nog wel een plan van aanpak komen.....quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, snapte echt niet dat dit niet al eerder besloten is. Hier hadden ze vorige week al mee kunnen beginnen.
Dump het bij de ziekenhuizen en klaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er moet nog wel een plan van aanpak komen.....
Ja eh.... dat is te kort door bocht..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dump het bij de ziekenhuizen en klaar.
Want? Vraag ze hoeveel mensen er op de IC, SEH en corona afdelingen werken, zoveel hebben ze nodig, misschien iets minder als niet iedereen wil. Zorg dat dat er komt, dan kunnen zij prima inenten, meer dan genoeg gekwalificeerd personeel.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh.... dat is te kort door bocht..
Hebben ze het al eens over ablatie gehad? Mijn neef had ook ontzettend last van ritmestoornissen en hij is daar erg mee geholpen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Over een maandje terug naar de cardioloog, die mag dan echt beter zijn best gaan doen (of het moet echt weg zijn).
Zitten niet in de regering nuquote:
Ja, is besproken, daar is dus wel een lange wachtlijst voor. En dat werkt ook pas na x-tijd.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze het al eens over ablatie gehad? Mijn neef had ook ontzettend last van ritmestoornissen en hij is daar erg mee geholpen.
Stel je verkiesbaar.quote:
Das niet voor mij, doe wel andere dingen om me nuttig te makenquote:
Ja daar is momenteel inderdaad een ontzettende wachtlijst voor, plus dat het niet voor altijd helpt, vaak moet het om de paar jaar herhaald worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, is besproken, daar is dus wel een lange wachtlijst voor. En dat werkt ook pas na x-tijd.
Zal wel weer besproken worden, door mij minimaal.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar is momenteel inderdaad een ontzettende wachtlijst voor, plus dat het niet voor altijd helpt, vaak moet het om de paar jaar herhaald worden.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel weer besproken worden, door mij minimaal.
En tot die tijd hepen dat het minder wordt of snel stopt en ik dus niet nog eens extra erbij kom in het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |