Uit de tijd van Bonefatius zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fries werd heel vroeger ook in de hele westkust van Nederland gesproken.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:05 schreef FaithHealer het volgende:
Er was hier toch iemand met verstand van tuinaanleg? Tuinplanten, struiken?
Domnivoor of Aloa?
Jij?quote:
Ja hoor. Zolang het niet vriest.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:07 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Jij?![]()
Ik wil een haag planten, denk aan laurier. Kan dat in deze tijd van het jaar?
Dat is mooi. Er wordt best veel aangeboden op Marktplaats namelijk, voor niet teveel geld.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja hoor. Zolang het niet vriest.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:09 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat is mooi. Er wordt best veel aangeboden op Marktplaats namelijk, voor niet teveel geld.
Meer privacy , groenblijvend, beschutting voor vogels.quote:
Ja. Laurierhagen groeien mooi dicht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:12 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Meer privacy , groenblijvend, beschutting voor vogels.
Wanneer leefde die ook al weer. Volgens mij klopt je bewering wel maar ik heb niet alle geschiedenislessen onthouden.quote:
Ja, en snel.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Laurierhagen groeien mooi dicht.
Als het een binnen kat is zou ik dat niet doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:12 schreef FaithHealer het volgende:
En ik ga een offerte laten maken voor een buitenren voor Iggy.
6 juni 754 in Groter Friesland (Dokkum)quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer leefde die ook al weer. Volgens mij klopt je bewering wel maar ik heb niet alle geschiedenislessen onthouden.
Ook ver voor de mijne, maar dat maakt het niet minder interessantquote:
van België tot Denemarkenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fries werd heel vroeger ook in de hele westkust van Nederland gesproken.
Jawel, een stuk buiten zou haar heel goed doen, maar dan wel een veilige ruimte en dat ze vanuit de openslaande deuren zo naar buiten kan lopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het een binnen kat is zou ik dat niet doen.
Ik doe er niet aan mee, op Friese les zaten vooral Groningers toen ik het volgde, dat was wel leuk want sommige grammaticale regels herkenden ze weer uit het Gronings.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dus dat kinderachtige geruzie tussen Groningers en Friezen slaat nergens op.
Het kan een boel frustratie opleveren maar wat jij wilquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:16 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Jawel, een stuk buiten zou haar heel goed doen, maar dan wel een veilige ruimte en dat ze vanuit de openslaande deuren zo naar buiten kan lopen.
Ze kon bij Pim op het balkon, en dat vonden ze heerlijk. Ik heb alleen begane grond, en ik denk echt dat het voor haar een toevoeging is.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kan een boel frustratie opleveren maar wat jij wil
Kanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:20 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ze kon bij Pim op het balkon, en dat vonden ze heerlijk. Ik heb alleen begane grond, en ik denk echt dat het voor haar een toevoeging is.
Een dag later zijn ze wel ok nog. Twee niet meerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:24 schreef FaithHealer het volgende:
Ik heb de laatste 2 oliebollen weggemikt. Ze zijn niet meer te vreten, daar kan geen oven meer iets aan veranderen.
Nee, uitgedroogd.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Een dag later zijn ze wel ok nog. Twee niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |