abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 01:03:48 #1
35723 crew  GGMM
pi_197167508
s
Waarom dit topic?
Zodat iedereen makkelijk een room kan vinden en eentje aan kan bieden om medespelers te vinden, je hoeft dan niet meer te zoeken in de SC of in een of ander livetopic. Dus als je wil spelen, post je linkje in dit topic en spelen maar! Standaardwachtwoord voor FOK! is Alba.

Wat is HaxBall?
Bij Haxball speel je met twee teams tegen elkaar, het rode team en het blauwe team, dat tegen elkaar zoveel en zo rap mogelijk moeten scoren. Er wordt aangeraden om twee tegen twee of drie tegen drie te spelen, maar je kan natuurlijk ook met meer of minder tegen elkaar.

Hoe werkt het?
Om het spel te spelen ga je naar www.Haxball.com, dan kom je op een scherm waar je je naam moet kiezen, kies een naam en klik op 'Play Now!'. Als je dit gedaan hebt kom je op een lijst met allemaal 'rooms' die staan gerangschikt van hoe ver de host (=de maker van de room) zich van jou bevindt, hoe dichter hij is, hoe minder kans je hebt dat het spel blokkeert.

Kies dus een zo dicht mogelijke room en dubbelklik op de naam nu moet je even wachten, na even te wachten kom je op een scherm waar je ziet wie er allemaal in dezelfde room zit als jij. Nu kan OF de host van de room een teamverdeling maken OF voor aanvang van het partijtje kan iedereen zelf een team kiezen.

Als de host het spel heeft gestart kom je op het speelveld en kun je bewegen met je pijltjestoetsen en schieten doe je met de 'X-toets' de 'Ctrl-toets' of de 'Spatie'.

Max Players, spreekt voor zich, hoeveel spelers er maximum in je room mogen, als jij het liefst 3 tegen 3 speelt zet je dit op 6, zo simpel is het. 10 is vaak goed voor een redelijk lagg-vrij potje, maar op drukke tijdstippen zoals bij live-topics loop je dan het risico dat veel users niet kunnen deelnemen. Met 22 man kan ook, maar misschien is dat voor veel mensen te hectisch of te laggy.

Dan als je room gemaakt is kan je nog enkele dingen kiezen zoals hoelang elk spel duurt (Time Limit), welk Stadium je neemt (Stadium) en bij hoeveel goals het team is gewonnen (Score Limit).

Uitleg geleend van deze site





Messi Messi Messi toch :')

SPOILER: lokroepquote
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 05-01-2021 14:18:33 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197167511
Prima TS en TT.
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 01:04:07 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197167513
Niks mis met een gebbetje
What can change the nature of a man?
pi_197167517
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:04 schreef MC-Morgan het volgende:
Prima TS en TT.
Heb je iets van hem nodig?
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 01:07:34 #5
35723 crew  GGMM
pi_197167521
Hier nog even de mooiste goal van de avond :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 01:10:21 #6
35723 crew  GGMM
pi_197167530
Alhoewel ook deze er mag zijn :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 01:11:24 #7
35723 crew  GGMM
pi_197167535
En slot wil ik jullie ook deze goal niet onthouden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197167548
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:05 schreef Oriente het volgende:

[..]

Heb je iets van hem nodig?
Een like.
pi_197167560
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:15 schreef MC-Morgan het volgende:

[..]

Een like.
;)
  zaterdag 2 januari 2021 @ 01:57:18 #10
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197167688
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:10 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ook deze er mag zijn :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet zo goed verdedigen.
Oh.
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 01:59:23 #11
35723 crew  GGMM
pi_197167697
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed verdedigen.
Je stond wellicht niet helemaal aan de goede kant, inderdaad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 02:07:46 #12
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197167714
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja maar zonder typen heb ik weinig plezier dus dat lijkt me belangrijker
Dus dan maar andermans spelplezier verwoesten. ZIEDEND.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:07 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even de mooiste goal van de avond :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen typte ik volgens mij even net daarvoor. En 3v1.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:10 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ook deze er mag zijn :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onhoudbaar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:11 schreef GGMM het volgende:
En slot wil ik jullie ook deze goal niet onthouden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier lette ik niet goed op, maar kaas’ beweging daar was wel briljant.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 02:21:47 #13
35723 crew  GGMM
pi_197167741
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 02:07 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dus dan maar andermans spelplezier verwoesten. ZIEDEND.
[..]

Toen typte ik volgens mij even net daarvoor. En 3v1.
[..]

Onhoudbaar.
[..]

Hier lette ik niet goed op, maar kaas’ beweging daar was wel briljant.
Oh je typte

Walgelijk!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 02:27:26 #14
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197167748
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 02:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oh je typte

Walgelijk!
Ja, host Coco was aardig ziedend nadat dat gebeurde. (lol)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 02:38:44 #15
35723 crew  GGMM
pi_197167763
"ik ben een betere keeper dan mc-m en GGMM" - Error

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: loop niet op elke bal, hou juist afstand. Jij bent echt een kamikaze-keeper. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en probeer in te schatten waar een bal kan komen als iets fout gaat, dan hoef je er niet naar toe te lopen als dat gebeurt. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 02:48:25 #16
35723 crew  GGMM
pi_197167784
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@FireFox1 ik lees dit nu pas


Graag gedaan makker :)

Graag gedaan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 02:49:04 #17
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197167786
Flauw dat je nu alle 68 doelpunten hij heeft voorkomen niet laat zien.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2021 @ 02:53:35 #18
35723 crew  GGMM
pi_197167794
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 02:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Flauw dat je nu alle 68 doelpunten hij heeft voorkomen niet laat zien.
Ik zal zo eens een wedstrijd bekijken waar hij spits is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 02:57:38 #19
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197167802
_O-
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_197170938
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 02:38 schreef GGMM het volgende:
"ik ben een betere keeper dan mc-m en GGMM" - Error

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: loop niet op elke bal, hou juist afstand. Jij bent echt een kamikaze-keeper. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en probeer in te schatten waar een bal kan komen als iets fout gaat, dan hoef je er niet naar toe te lopen als dat gebeurt. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit laat alleen maar zien hoe triest je bent om hiervan gifjes te posten met weer geframe.

Maar goed, hierbij de verklaring:

- Iedereen rent steeds weg om maar niet te hoeven keepen en dan ben ik de goedzak die het maar gaat doen want anders gaan de potjes sowieso kut (als niemand de taak op zich neemt) en staat het team binnen no time 0-2 achter

- Ik keep als die potjes zo gaan al wel wat minder serieus, neem risico's die ik anders niet zou nemen. Tevens bakken jullie er voorin niks van, er wordt niet gescoord en dan is er steeds ook nog eens balverlies waarbij iedereen voorin staat, niet kan helpen verdedigen of uberhaupt de intentie niet heeft en waardoor ik de boel mag opruimen of 3 tegen 1 kom te staan.

- Als we achter staan, dan moet er sowieso meer risico genomen worden. De tijd dringt soms ook. Jij verliest liever al sukkelend met de bal aan je voeten dan dat je eens werk ervan maakt.
pi_197171024
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dit laat alleen maar zien hoe triest je bent om hiervan gifjes te posten met weer geframe.

Maar goed, hierbij de verklaring:

- Iedereen rent steeds weg om maar niet te hoeven keepen en dan ben ik de goedzak die het maar gaat doen want anders gaan de potjes sowieso kut (als niemand de taak op zich neemt) en staat het team binnen no time 0-2 achter

- Ik keep als die potjes zo gaan al wel wat minder serieus, neem risico's die ik anders niet zou nemen. Tevens bakken jullie er voorin niks van, er wordt niet gescoord en dan is er steeds ook nog eens balverlies waarbij iedereen voorin staat, niet kan helpen verdedigen of uberhaupt de intentie niet heeft en waardoor ik de boel mag opruimen of 3 tegen 1 kom te staan.

- Als we achter staan, dan moet er sowieso meer risico genomen worden. De tijd dringt soms ook. Jij verliest liever al sukkelend met de bal aan je voeten dan dat je eens werk ervan maakt.
Keepen is een heel ondankbare taak.

Ik vond je gisteren best sterk spelen eigenlijk, en iedereen maakt wel eens foutjes, als ik alleen al kijk hoeveel 100% kansen ik gisteren verneukt heb joh
pi_197171035
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dit laat alleen maar zien hoe triest je bent om hiervan gifjes te posten met weer geframe.

Maar goed, hierbij de verklaring:

- Iedereen rent steeds weg om maar niet te hoeven keepen en dan ben ik de goedzak die het maar gaat doen want anders gaan de potjes sowieso kut (als niemand de taak op zich neemt) en staat het team binnen no time 0-2 achter

- Ik keep als die potjes zo gaan al wel wat minder serieus, neem risico's die ik anders niet zou nemen. Tevens bakken jullie er voorin niks van, er wordt niet gescoord en dan is er steeds ook nog eens balverlies waarbij iedereen voorin staat, niet kan helpen verdedigen of uberhaupt de intentie niet heeft en waardoor ik de boel mag opruimen of 3 tegen 1 kom te staan.

- Als we achter staan, dan moet er sowieso meer risico genomen worden. De tijd dringt soms ook. Jij verliest liever al sukkelend met de bal aan je voeten dan dat je eens werk ervan maakt.
_O- _O- _O-
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 12:45:37 #23
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197171093
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dit laat alleen maar zien hoe triest je bent om hiervan gifjes te posten met weer geframe.

Maar goed, hierbij de verklaring:

- Iedereen rent steeds weg om maar niet te hoeven keepen en dan ben ik de goedzak die het maar gaat doen want anders gaan de potjes sowieso kut (als niemand de taak op zich neemt) en staat het team binnen no time 0-2 achter
Eens. Ik ben laatst niet voor niets al eens boos weggegaan toen mijn team in de overtime! niet met mij wilde wisselen als doelman. Toen was ik echt HEEL woest.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_197171132
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Eens. Ik ben laatst niet voor niets al eens boos weggegaan toen mijn team in de overtime! niet met mij wilde wisselen als doelman. Toen was ik echt HEEL woest.
Ja jij wilt natuurlijk ook wel eens aanvallen, ik zal dan de volgende keer gaan keepen in zo'n situatie maar dan is wel de eerstvolgende kans voor de tegenpartij meteen raak :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:47:58 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197171135
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:53 schreef GGMM het volgende:
Laten we vandaag een avond overslaan.

Ik heb @:maxi-mus beloofd darts te gaan kijken
Gelukkig voor jou was de wedstrijd snel afgelopen.
En jeetje, wat nemen die mensjes dit spelletje hier serieus zeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')