Ik heb het niet gelezen dus dat werkte dat niet goed. Geen goede strategie dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde dat iedereen eens goed mijn post en daarmee de post van @:bluedisplay las.
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het commentaar van Zjak en Frank bij de WGP2015-finale tussen Van Gerwen v Torrenten blijft wel het leukst.
Dit is jammer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
Ik laat hem lekker staan, stelletje nonvaleurs
Hou jij je maar bij marketing strategie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen dus dat werkte dat niet goed. Geen goede strategie dus
God is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Eens, een TT veranderen in de naam van een dictator is not dun
Over de doden niets dan goeds.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Eens, een TT veranderen in de naam van een dictator is not dun
Helaas zijn die allemaal niet geband.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat alle kutacts van VBL hier ineens mee gaan posten
Het was zo’n warm bad voorheen
Dat hoeft ook niet als je 3-0 in sets voor komt. Dan kun je het ook redden door op de juiste momenten te vlammen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
nou nou nou dit gaat ie toch niet volhouden?
@TjjWesterquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Helaas zijn die allemaal niet geband.
Kijk naar DRT nu met het wk zou dat een paradijs moeten zijn voor darts liefhebbers, in de praktijk blijkt dat de vbl kanker zich over de hele sport sectie heeft verspreid.
Topics die over sport zouden moeten gaan worden volgebaggerd met voetbal slowchat, "wijven", aggresieve en beledigende posts tegenover mensen die ontopic blijven en discussie over friet vs patat.
Het grootste probleem is dat de grootste baggeraars crewleden zijn, hun leider is zelfs een FA. Danny accepteerd dat allemaal maar en jaagt daarmee de goede mensen weg.
Dit is maar een voorbeeldje, er is ook genoeg mis in nws, pol en pta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |