quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk krijg ik zo die ene katje reclame te zien
Iedereen op Haxball praat daar constant over
Ja maar die zijn minder leukquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn er ook ooit positieve reviews? Ik lees vooral vervelende ervaringen.
Domme Deef is goed opweg de choke van de eeuw te realiseren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik mag hem vast nu al posten, hé? @:mani89
Dat heb ik net uitgelegdquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Wat is het met die rare verhaaltjes hier
Hoort erbijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Geen probleem maatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Maar
Misschien kunnen we de reviews effe in de reclame doen ofzo
Dit is Tonzonquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Goede reviewsite gevonden zo te zien hier. Is dit bengi.nl?
Vermaak voor de niet darts fansquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
zijndquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen probleem maat
Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alles aan deze film klopt.
Bezoekje aan de girls. Doe jij je gigolo ervaringen maar eens uit de doeken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik keur die uitleg ook niet goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
ja die uitleg was een beetje vaag hoor.
Komt door Mina Arnhem die over haar autistische zoon/fan van Van Gerwen twitterde.quote:
En zijn blindegeleidehond.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat we het support-vakje voor spelers in de zaal niet in beeld mogen zien. De begeleider van Deef hebben we nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |