de programmering klopt nu al niet meer dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)n-van-nieuwkerk.html
Iedereen op de hoogte?
Geen idee, ik zag het gisteren op tv en nu weer in bovenstaand artikel, maar zie niets op de tv gids.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
de programmering klopt nu al niet meer dus
hoe laat dan? ik zie niks staan
Daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Alsof in Spanje/Frankrijk/Italië alles maar mag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Toch bijzonder dat veel mensen denken dat ze in het buitenland niet te maken gaan krijgen met regels en bureaucratie![]()
Kijken blijkbaar nooit Ik Vertrek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Toch bijzonder dat veel mensen denken dat ze in het buitenland niet te maken gaan krijgen met regels en bureaucratie![]()
Dit klinkt in ieder geval als een potentiële top aflevering.
Het blijft televisie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kijken blijkbaar nooit Ik Vertrek.
Nuja ik denk dat dat ook wel in zekere zin het geval is voor de locals maar als "rijke" buitenlander mag je je wel mooi aan alle regels gaan houdenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Alsof in Spanje/Frankrijk/Italië alles maar mag.
Ja, ik zie al verschillende nummers van de Bingo kaart!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Klinkt als een prima uitzending.
Exact. Ik was ook het bijna weer vergeten. Wie verzint dit ook weer..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bedankt, ik had het anders gemist. Ik Vertrek hoort gewoon op vrijdag- of zaterdagavond.
Dit is echt bij 75% van die deelnemers zo héquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
geen zin in gehaast dus ik ga ondernemen
omschijving per aflevering staat allemaal al op de ik vertrek sitequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leukleuk. In deze serie komt ook een kennis van me een keer aan bod.
Waarvan ik het idee heb dat die zijn zaakjes best goed op orde heeft. Wordt wellicht een saaie uitzending
Geen idee wanneer die uitzending is, moet nog opletten dat ik hem niet mis.
Maar als je het goed op orde hebt valt een B&B toch wel mee?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
geen zin in gehaast dus ik ga ondernemen
Zij is 52?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slechts 4 jaar verschil (48 en 52)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |