Dit is wel echt anders. Clubtrance noemden ze dat. Het stond ook op een door mij destijds nogal vaak gedraaide cd met die naam.quote:
nu ik zo snel wat korte stukjes heb beluisterd ben ik toch echt van mening dat morning light het beste nr is op heel die cd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 05:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze dus: https://www.discogs.com/Various-Clubtrance-2/release/561485
Dat is wel een hele koude schouder voor ome Yves... maar verder is het niveau wel van TMF Dance op zaterdagavond in 1998 inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nu ik zo snel wat korte stukjes heb beluisterd ben ik toch echt van mening dat morning light het beste nr is op heel die cd.
kai tracid een kleine 2e.plaats
Je bedoelt wel de Nederlandse versie? Wat ik luisterde was iig het Nederlandse filiaal (op 103.2 fm, vanuit Woudrichem/Werkendam maar zelfs in Oost-Brabant nog te ontvangen) van een van origine Belgische organisatie.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:53 schreef suzi1 het volgende:
channel x was ook echt een superchannel. evenals radio turbulentie (zo strak als een snaar)
staat mij bij dat het de belgische was. maar 103.2 zegt me ook heel veel. dus nu begin ik te twijfelen..quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je bedoelt wel de Nederlandse versie? Wat ik luisterde was iig het Nederlandse filiaal (op 103.2 fm, vanuit Woudrichem/Werkendam maar zelfs in Oost-Brabant nog te ontvangen) van een van origine Belgische organisatie.
De introjingle van Channel X (elke dag om 19 uur) met dat zware kerkorgel staat me nog bij. Helaas heb ik die niet op tape - raar dat ik dat nooit opgenomen heb - en ook nergens meer kunnen vinden.
dat is wel jammer ja. ik stapte er rond 91/92 in.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Helaas werd de boel begin 1999 opgeheven. Ik stapte pas laat in, najaar 1997, dus de pret duurde kort.
Had ik maar 5 jaar eerder de fm-band zo grondig doorgespit, op zoek naar iets boeiends.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:16 schreef suzi1 het volgende:
ha kijk, Channel X playes the best '90 House Classics. Channel X started in 1992 on the air in The Netherlands, later in Belgium Antwerp 107.8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |