Volgende keer uitbreiden met paturain, ketchup, etc. Goddelijk maat @RobinOokquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net even een oliebol geprobeerd met een dot Zaanse mayo.
Verrassend prima, niet dat het de poedersuiker gaat overtreffen maar er is weinig mis mee.
@:Tagliano
Geen nagerecht?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb het op trouwens
Zit redelijk vol nu
Ter info
Gadverdammequote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net even een oliebol geprobeerd met een dot Zaanse mayo.
Verrassend prima, niet dat het de poedersuiker gaat overtreffen maar er is weinig mis mee.
@:Tagliano
Meer pauze dan dartenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:15 schreef LordVoldermort het volgende:
De mensen die een van deze 2 bij meeste dubbel kansen hebben gaan winnen bij de bonus. Wat een pogingen.
WATquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer uitbreiden met paturain, ketchup, etc. Goddelijk maat @:robinook
Dit keer niet zelf bedacht hč.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kinderbordje.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit brengt mij op een geniaal plan. Oliebol in de kapsalon.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 oliebol, maar dit gaat mij te verquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Oliebol met mayo, ketchup en paturain
Dit moet echt niet gekker worden
Toch nog 29 racisten. Erg jammer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik heb nog wel een populair polletje.
[poll=563]
Nee gestemd. Welke debiel gaat daar nou lid van worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee.
[poll=563]
Verkeerd gestemd. In mijn mond gekotst.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee.
[poll=563]
Omroep wit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee.
[poll=563]
Wie is ditquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukkie Zaat. @:coco
Heb je nog wel andere goddelijke creaties waar ik nog geen weet van heb?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit keer niet zelf bedacht hč.
En ik eet over een jaar pas weer oliebollen gok ik.
Ja gestemd want ik hou van negerinnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee.
[poll=563]
Dikke?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja gestemd want ik hou van negerinnen.
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn DRT record staat op 13 voor een Marcel gifje.
Ter info.
Het wordt tijd dat zij een keer foto's laat maken met minder kledingquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Daar gaat gegoogeld worden, hi ha ho.
Errors in zijn hoofd?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gurney is witheet. Staat te wijzen en te doen naar Noble
Net als mijn koffie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
van die grote postzakken met tepels als sigarenpeukenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nobale*quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gurney is witheet. Staat te wijzen en te doen naar Noble
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |