Mindset moet geen trucje zijn. En dan van die charlatans die je allerlei onzin vertellen genot.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:06 schreef Szura het volgende:
Mindset
Je hebt een grotere kans op succes als je gelooft dat je raak gaat gooien. Dit is makkelijk gezegd, maar positief denken is bewezen effectief. Is bij jou het glas halfvol of halfleeg? Wij gaan met jou in gesprek om de juiste mindset neer te zetten.
Stukje onderkinquote:
Hij gaat tijdelijk stoppen hoor ik nu.quote:
quote:
quote:11 nu aan het kijken
Tot morgen ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij gaat tijdelijk stoppen hoor ik nu.
@Szura gaat even naar het tafeltje.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef Szura het volgende:
Ik ben zo terug jongens, eerst even de juiste mindset neerzetten om in DRT te posten
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tot over een paar dagen hahahahaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een goed voornemen zou zijn om minder te gaan posten en weer tot jezelf te komen. Dit gaat niet goed zo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef Szura het volgende:
Ik ben zo terug jongens, eerst even de juiste mindset neerzetten om in DRT te posten
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef Szura het volgende:
Nou, gaan we weer. Mis ik weer drie legsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukkie Zaat. @:coco
+1quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukkie Zaat. @:coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |