De stijging daarvan in de Tijdloze van Studio Brussel is wel bijzonderquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
Dit nummer ook 'ontdekt' de afgelopen editie. Op zich kende ik het al wel maar nu viel me eigenlijk pas op wat voor een fijne plaat het is.
Het is al lang verleden tijd.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welke lijst staat Smells Like Teen Spirit het vaakst op 1.
Net nog even een verzoekje ingediend bij Leo. Maar verwacht dat de diaspora nu wel is ingezet ja en het beloofde land zich pas weer over een maand of 10 aandient.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou het feest en de drukte hier zijn nu echt voorbij he
Geloof nooit dat ie t daar consequent gaat volhouden in de topquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De stijging daarvan in de Tijdloze van Studio Brussel is wel bijzonder
[ afbeelding ]
welke?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Net nog even een verzoekje ingediend bij Leo. Maar verwacht dat de diaspora nu wel is ingezet ja en het beloofde land zich pas weer over een maand of 10 aandient.
Schandelijke omissie dat die er al sinds 2017 niet meer in staatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rendez-vous 6.02 hoor ik graag, voor mij dé ultieme Top 2000 klassieker.
Hier schrik ik van en het maakt me tevens verdrietig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schandelijke omissie dat die er al sinds 2017 niet meer in staat
het land van drie vingers in de lucht om de stemmers te wijzen op deze grote fout!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier schrik ik van en het maakt me tevens verdrietig.
Nederland is....
Giving it all away en say it aint so joe zijn wel fantastisch mooi tochquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
tja vond zn solowerk ook niet zn sterkste werk
Een nummer van The National in de Bubbling gedraaid?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan toch nog een National gedraaid, maar Leo pikt er gewoon eentje uit, no way dat deze dichtbij de Top 2000 staat
Carin at the Liquor storequote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een nummer van The National in de Bubbling gedraaid?Welke?
Waarom zat ik niet live te luisteren
Oh ik ken de band en dus dit nummer niet zo en ik ging uit van:quote:
Gelukt.quote:
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |