SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Nog maar even wachten dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen omdat ik me had voorgenomen om even te gaan fietsen, toen ik me dat bedacht scheen het zonnetje en nu al 2 plensbuien achter elkaar.
Hoorde dat het in Hilversum mooi weer is met zon dus het is weer niet eerlijk verdeeld
Ik heb de mail even goed teruggelezen en inderdaad.. alleen thuis, telefonisch of via Zoom.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook bij Grando kun je niet in de showroom terecht nu hoor
van harte welkomquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef Viv het volgende:
Hoi, ik begreep dat ik hier moest zijn met mijn Top 2000-topic afkickverschijnselen.![]()
Welkom VIVquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef Viv het volgende:
Hoi, ik begreep dat ik hier moest zijn met mijn Top 2000-topic afkickverschijnselen.![]()
Tsssk je vergeet onze DJ Vout, wel vaak afwezig maar als hij dan wél aanwezig is...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welkom VIV![]()
Hoe gaat het?
Houd het topic in de gaten voor de muzikale shows![]()
O.a. Madmaster, melting, DJ11, symphonic, brother_52 en ondergetekende doen dit.
Tja je kunt je afvragen of dat nu een aanrader isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:02 schreef just me het volgende:
[..]
Tsssk je vergeet onze DJ Vout, wel vaak afwezig maar als hij dan wél aanwezig is...
Daar doe ik toch ook geen uitspraken overquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja je kunt je afvragen of dat nu een aanrader is
True.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:05 schreef just me het volgende:
[..]
Daar doe ik toch ook geen uitspraken over
Ja, waardeloos he? Ik hoop dat we begin februari toch wel wat afspraken kunnen doen, want de deadline komt wel een beetje dichterbijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb de mail even goed teruggelezen en inderdaad.. alleen thuis, telefonisch of via Zoom.
Je moet hier sowieso zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef Viv het volgende:
Ik heb even kabouter-pauzequote:
Goed! De LP "The Dirt" van Mötley Crüe draait hier overuren nu de Top 2000 afgelopen is.quote:
Zal ik doen!quote:Houd het topic in de gaten voor de muzikale shows![]()
O.a. Madmaster, melting, DJ11, symphonic, brother_52 en ondergetekende doen dit.
Succes met de missiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Goed! De LP "The Dirt" van Mötley Crüe draait hier overuren nu de Top 2000 afgelopen is.Ik zie het als mijn missie om ze in de editie 2021 erin gestemd te krijgen.
Ze hebben wereldwijd 100 miljoen albums verkocht en dan staat er niet één nummer in de lijst der lijsten.
[..]
Zal ik doen!
Mits niet afgemeld of anders afgesproken is dat vaste prik.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Succes met de missie![]()
Ik zal eens kijken of ik 1 deze dagen een show kan doen.
Sowieso morgenavond @:melting denk ik?
En dit jaar nog wel?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, ik heb ook een klein stukje appelbeignet gegeten, was niet slecht, maar ik hoef volgend jaar niet weer
Geen idee of ik mee kan luisteren, ben net in Groningen in de trein gestapt en ga zo midden door de rimboe.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mits niet afgemeld of anders afgesproken is dat vaste prik.
Ik ga straks vanaf 15.00 uur even wat muziek de stream opgooien, voordat de schuiven van het mengpaneel vastroesten...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee of ik mee kan luisteren, ben net in Groningen in de trein gestapt en ga zo midden door de rimboe.
Kijken of ik the big five ook kan spotten...
Het paard, de koe, het schaap, de eend en de kieviet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |