Al eens gegeten, niet mijn ding. Friet eet je niet met brood.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je vanavond mitraillette bestellen?
Er zijn wat ideeën om de regels te veranderen. Misschien een idee voor je om ook input te leveren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ratajski vs Bunting Mijn allereerste dart wedstrijd die ik nu live bekijk op TV. Nog nooit eerder een dart wedstrijd gezien. Begreep de regels eerst niet, maar na wat zoekwerk begrijp ik nu de regels. Het is best een leuk spelletje
Wordt nu pas beetje populair in België is nu ook live op TV in België
Welkom in het warme bad dat DRT heet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ratajski vs Bunting Mijn allereerste dart wedstrijd die ik nu live bekijk op TV. Nog nooit eerder een dart wedstrijd gezien. Begreep de regels eerst niet, maar na wat zoekwerk begrijp ik nu de regels. Het is best een leuk spelletje
Die ligt nog in bed zelfsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vriendin ligt compleet uit elkaar getrokken in de hoek van de kamer mag ik aannemen
Dat denk ik niet, ik ben namelijk net als @Caland een rasechte boomer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik kijk alles al toen jij nog in je luiers zat.
Zeah zekahquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag je vandaag wel alle potten kijken van je vriendin?
Zo zie je maar weer, voor enig benul van friet eten moet je bij een Belg zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Al eens gegeten, niet mijn ding. Friet eet je niet met brood.
Misschien kan je een aantal voorstellen uitschrijven om darten interessanter te makenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dagjesvolk boomer ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik ben namelijk net als @:caland een rasechte boomer.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel eens boerenkoolstamppot op brood gegeten.
Ja godverdomme zegquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er zijn wat ideeën om de regels te veranderen. Misschien een idee voor je om ook input te leveren.
Niet eens Huybrechts en Van den Bergh live gekeken?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Walk on girlsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan je een aantal voorstellen uitschrijven om darten interessanter te maken
Waarom zou je saus over ongefrituurde aardappelen heen gooien?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De saus al over je patat heen gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |