Is het weer te lastig om te volgen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mijn kant ?
Moet ik me verdedigen ?
Je kan inderdaad beter drank kopen van je uitkering.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je om aan een loterij mee te doen ?
Dus eigenlijk heb je louter het milieu belast met je lot maar geen verlies?quote:
Dit topic sluit automatisch over 1 post.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het weer te lastig om te volgen?
Nee, dat hoeft niet. Jij maakt het beleid hier niet.
In debiel zijn heb je gradaties, je eigen lever opblazen vind ik bijvoorbeeld debiel, daar is een lot kopen niks bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je om aan een loterij mee te doen ?
We zijn het een keer eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter drank kopen van je uitkering.
Jij mist de kkd wel heel erg als je deze discussie aan wil gaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter drank kopen van je uitkering.
Ik had er 2 (en 2 halve cadeau gekregen). Dus misschien als je het hele plaatje bekijkt heb ik verlies maar dat was vorig jaar, en die 30 euro incasseer ik in 2021, dus eigenlijk gewoon 30 euro winst!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je louter het milieu belast met je lot maar geen verlies?
Nice, gefeliciteerd!
Wat levert een lot op?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
In debiel zijn heb je gradaties, je eigen lever opblazen vind ik bijvoorbeeld debiel, daar is een lot kopen niks bij.
Ik had even wat minuten te doden totdat het darts weer begint. (en dat is nu)quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mist de kkd wel heel erg als je deze discussie aan wil gaan.
Hmm met de logica kan ik inkomen. Wat een topdag @Scrummiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had er 2 (en 2 halve cadeau gekregen). Dus misschien als je het hele plaatje bekijkt heb ik verlies maar dat was vorig jaar, en die 30 euro incasseer ik in 2021, dus eigenlijk gewoon 30 euro winst!
Nice. Op naar het Dartstopicquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had even wat minuten te doden totdat het darts weer begint. (en dat is nu)
Wie speelt er?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had even wat minuten te doden totdat het darts weer begint. (en dat is nu)
Bedankt maat. Die eerste sla ik over. Ik word niet vrolijk van die kop van bunting.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ratajski - Bunzing
En daarna Dirk-Gerrie.
Ik heb in die eerste pot ook niet heel veel zin.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Die eerste sla ik over. Ik word niet vrolijk van die kop van bunting.
Dirk ben ik wel bij denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |