Ja en ik join die missie! Home sweet Home!!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
@:viv heeft als missie om die er in te krijgen nu volgens mij
Als Kensington zichzelf Chateau Meiland zou noemen zou het alsnog beter zijn dan het televisieprogrammaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Artiest M is beter dan de talkshow
Ik heb er wel op gestemd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Diesel staat gewoon in de T2000 toch
Edit: Oh niet sinds dit jaar dus. Had ik even gemist
Ik vind alle nummers wel leuk, ik zal meedoen met welke jullie stemmen haha!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en ik join die missie! Home sweet Home!!
Daar doe je Chateau Meiland mee tekort!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Kensington zichzelf Chateau Meiland zou noemen zou het alsnog beter zijn dan het televisieprogramma
Dus zulke dingen zeggen niet zoveel.
Natuurlijk niet. Ik luister nog liever integraal het oeuvre van kensington dan dat ik vijf minuten naar meiland kijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar doe je Chateau Meiland mee tekort!
Ik ken tot nu toe alleen maar Home sweet Home, gister dus The Dirt gezien, dus zal het wat meer gaan luisteren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind alle nummers wel leuk, ik zal meedoen met welke jullie stemmen haha!
Ik stemde dit jaar Kickstart my heart
Erg jammer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Diesel vergeten op te stemmen, domme blunder.
Alleen al naar Maxime kijken is fijner dan naar Kensington luisterenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik luister nog liever integraal het oeuvre van kensington dan dat ik vijf minuten naar meiland kijk.
Yes! Dat zei ik net ook in het Radio 49-topic:quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
@:viv heeft als missie om die er in te krijgen nu volgens mij
@Poppejansquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:31 schreef Viv het volgende:
De LP "The Dirt" van Mötley Crüe draait hier overuren nu de Top 2000 afgelopen is.Ik zie het als mijn missie om ze in de editie 2021 erin gestemd te krijgen.
Ze hebben wereldwijd 100 miljoen albums verkocht en dan staat er niet één nummer in de lijst der lijsten.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Alleen al naar Maxime kijken is fijner dan naar Kensington luisteren
Ja, samen met Jay over hun optreden in Parisquote:
Die is nu:quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Staat Kanye er uberhaupt in?
Owja, met Negers in Parijs
MBDTF bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:36 schreef Tussle266 het volgende:
Deze verwacht ik er binnen 1 tot 3 jaar ook wel bij. Dit is volgens mij de enige commerciële rapklassieker die nog mist, ongeveer. Of er moet nog een Kanye-nummer van dat 808-album bij komen.
Daar stemt Mani altijd op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het origineel van Aaron Carter van deze beter is
Dark Fantasy of Runaway of Devil In A New Dress in de T2000quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MBDTF bedoel je denk ik?
In da club mist ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |