Kwam nog wel langs tijdens de Nacht van de Popmuziek en dan nog niet de T2000 halenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hoort toch op 30 december of zo? Wat is hier misgegaan?
Peziess, ik weet niet of ze überhaupt in de t2000 stonden.......quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
te weinig stemmen denk ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
Gewoon laten staan tot de volgende Kerstquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil nog helemaal geen afscheid nemen van mijn kerstboomMezelf kennende staat hij tot 9 januari
want van de week zal ik er s avonds ook geen zin in hebben.
Heb dit jaar voor het eerst een kunstboom, dus hij zou het wel reddenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gewoon laten staan tot de volgende Kerst
Sowieso in mijn film top 10 allertijdenquote:
Kun je het raden?quote:
Te weinig mensen die het mooi vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik gok op Jigsaw Falling Into Place van Radiohead in de hoop dat dat één van jouw favoriete Radiohead isquote:
Heb gisteren genoten, zo leuk om weer eens terug te zien en wat was Sjors toch een geweldige zangerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:56 schreef peaceman het volgende:
Vanavond om 23.00 het Freddy Mercury Tribute concert op RTL 7 voor de liefhebbers.
Wel mooi ja, maar geen absolute favoriet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik gok op Jigsaw Falling Into Place van Radiohead in de hoop dat dat één van jouw favoriete Radiohead is
Edit: was al geraden dus
Leuk is dat hè. Ik heb King Crimson (opnieuw) leren waarderen door mijn 19-jarige progrockliefhebbende zoonquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Was trouwens wel echt grappig om 21st Century Schizoid Man in zn geheel op de radio te horen terwijl ik beneden zat met mijn ouders.
Blijkbaar heeft mijn pa wel eens het een en andere van ze gehoord in de kroeg in 1972
Zal een vrij alternatieve kroeg zijn geweest denk ik danquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Was trouwens wel echt grappig om 21st Century Schizoid Man in zn geheel op de radio te horen terwijl ik beneden zat met mijn ouders.
Blijkbaar heeft mijn pa wel eens het een en andere van ze gehoord in de kroeg in 1972
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk is dat hè. Ik heb King Crimson (opnieuw) leren waarderen door mijn 19-jarige progrockliefhebbende zoon
Ja van wat ik er van mee kreeg wel. Werd ook behoorlijk wat Zappa gedraaidquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal een vrij alternatieve kroeg zijn geweest denk ik dan
Vond de reactie vooral grappig van mijn broertje die heel even dacht dat kanye west op stond en zich toen realiseerde dat dat stuk niet van kanye isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vond de reactie vooral grappig van mijn broertje die heel even dacht dat kanye west op stond en zich toen realiseerde dat dat stuk niet van kanye is
Tot 18.00, daarna de lamme en de blinde tot 22.00, dan nog iets en dan na 0.00 nog 2 uur Leo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaan Rob en Leo tot 18.00 door of tot 00.00?
Gefeliciteerd en jij ook een goed 2021!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:04 schreef PzKpfw het volgende:
Inmiddels de strijd weer gewonnen van de kater. Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar.
Ok, dat wordt nog even luisteren tot 18.00 dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Tot 18.00, daarna de lamme en de blinde tot 22.00, dan nog iets en dan na 0.00 nog 2 uur Leo.
Een biertje wil helpenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb hier een poging gedaan om de kater te neutraliseren, maar hielp niet zo heel veel
Hadden ook geen spek in huis liggen, anders had ik ff lekker een paar eitjes met spek gebakken, dat wil nog wel eens helpen
Sowieso helpt veel (vet) eten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb hier een poging gedaan om de kater te neutraliseren, maar hielp niet zo heel veel
Hadden ook geen spek in huis liggen, anders had ik ff lekker een paar eitjes met spek gebakken, dat wil nog wel eens helpen
Op welk nummer dan? Ken niet echt hun repetoire Heb mij er nooit zo in verdiept.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nederland snapt Mötley Crüe helaas niet.. zullen vast nooit in de lijst komen. Maar ik zal trouw jaarlijks mn best blijven doen
Die scene uit The Dirt dat Ozzy Osbourne mieren opsnuift met een rietjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:12 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Op welk nummer dan? Ken niet echt hun repetoire Heb mij er nooit zo in verdiept.
The Dirt wil ik nog zien.
eensquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is toch 80x beter dan Praise You dat er wel in staat van Fatboy Slim
Nog niet kunnen ontdekken neequote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:33 schreef skysherrif het volgende:
is er ergens een lijst van de net niet?
(Walk Me Out In The) Morning Dewquote:
Dankjewel, rings a bellquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
(Walk Me Out In The) Morning Dew
Long John Baldry
volgens de webplayer
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekker weer hoor Torch van Soft Cell
weet iemand of dit eigenlijk als sample is gebruikt voor een nummer, dat idee heb ik, maar kan het niet plaatsenquote:
Zou makkelijk kunnen, ik weet het nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
weet iemand of dit eigenlijk als sample is gebruikt voor een nummer, dat idee heb ik, maar kan het niet plaatsen
Appje naar radio2 2222 geloof ik,quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:42 schreef skysherrif het volgende:
Waar vraag je zo een nummer aan? Fleet foxes - he doesnt know why stond in de stemlijst maar uiteraard niet ingekomen.
Foute postquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:42 schreef skysherrif het volgende:
Waar vraag je zo een nummer aan? Fleet foxes - he doesnt know why stond in de stemlijst maar uiteraard niet ingekomen.
https://www.whosampled.com/Soft-Cell/Torch/quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
weet iemand of dit eigenlijk als sample is gebruikt voor een nummer, dat idee heb ik, maar kan het niet plaatsen
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jullie mijn gespam inmiddels wel zat zijn... maar ik werd er op gewezen dat ik in de hoogtepunten van de Top 2000 sta![]()
Ergens halverwege dit filmpje!
[ twitter ]
Nice, 2.33 zie ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jullie mijn gespam inmiddels wel zat zijn... maar ik werd er op gewezen dat ik in de hoogtepunten van de Top 2000 sta![]()
[ twitter ]
Jaaa gespot! Superleuk!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[ twitter ]
je bent officieel een hoogtepuntquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was de nacht na Tweede Kerstdag, om iets voor drie uur.
En ik altijd maar denken dat je er meer zoals de man op je avatar uitzagquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[ twitter ]
Met het blauwe pak? Jonge George Baker look-a-like? Leuk!!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[ twitter ]
Iets in die trant hoor ik vakerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat je er meer zoals de man op je avatar uitzag
Gaafquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[ twitter ]
Heb echt vies veel zin in een biertje nu, maar heb de afgelopen twee weken echt teveel gedronken (voor mijn doen), dus ik probeer er ook van af te blijvenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:10 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn vandaag even gaan uitwaaien op het strand. Vaste traditie op 1 januari. Alleen nu voelde het bijna als lente.
Ook nog even snert gegeten bij de vaste strandtent. Take-away, maar smaakte prima.
Vanochtend geschrokken van de weegschaal.
Januari ga ik in een soort detox modus. Alleen water drinken en veel bewegen.
vlak voor de kerst de 16 kilometer met hardlopen aangetikt, nu twee weken niks gedaan en kilootje per week erbijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:10 schreef PippenScottie het volgende:
Vanochtend geschrokken van de weegschaal.
Januari ga ik in een soort detox modus. Alleen water drinken en veel bewegen.
Het zou tegenwoordig best kunnen dat ik de tweede helft van december evenveel drink als in de rest van het jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb echt vies veel zin in een biertje nu, maar heb de afgelopen twee weken echt teveel gedronken (voor mijn doen), dus ik probeer er ook van af te blijven
Zendercoördinator verdient klappenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zag deze Monty Python al in de playlist van vanmorgen vroeg voorbijkomen. Zijn we al door de net nieters heen dat we dubbele gaan draaien ?
Nee deze twee kunnen gewoon vrij weinig, kan je ze niet meer kwalijk nemen na al die jaren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zag deze Monty Python al in de playlist van vanmorgen vroeg voorbijkomen. Zijn we al door de net nieters heen dat we dubbele gaan draaien ?
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zou tegenwoordig best kunnen dat ik de tweede helft van december evenveel drink als in de rest van het jaar.
ik heb niets tegen Frank en Wouter. En weet ook niet of zij die beslissingen nemen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee deze twee kunnen gewoon vrij weinig, kan je ze niet meer kwalijk nemen na al die jaren.
Ach dat ene biertje maakt ook niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb echt vies veel zin in een biertje nu, maar heb de afgelopen twee weken echt teveel gedronken (voor mijn doen), dus ik probeer er ook van af te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |