eensquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is toch 80x beter dan Praise You dat er wel in staat van Fatboy Slim
Nog niet kunnen ontdekken neequote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:33 schreef skysherrif het volgende:
is er ergens een lijst van de net niet?
(Walk Me Out In The) Morning Dewquote:
Dankjewel, rings a bellquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
(Walk Me Out In The) Morning Dew
Long John Baldry
volgens de webplayer
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekker weer hoor Torch van Soft Cell
weet iemand of dit eigenlijk als sample is gebruikt voor een nummer, dat idee heb ik, maar kan het niet plaatsenquote:
Zou makkelijk kunnen, ik weet het nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
weet iemand of dit eigenlijk als sample is gebruikt voor een nummer, dat idee heb ik, maar kan het niet plaatsen
Appje naar radio2 2222 geloof ik,quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:42 schreef skysherrif het volgende:
Waar vraag je zo een nummer aan? Fleet foxes - he doesnt know why stond in de stemlijst maar uiteraard niet ingekomen.
Foute postquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:42 schreef skysherrif het volgende:
Waar vraag je zo een nummer aan? Fleet foxes - he doesnt know why stond in de stemlijst maar uiteraard niet ingekomen.
https://www.whosampled.com/Soft-Cell/Torch/quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
weet iemand of dit eigenlijk als sample is gebruikt voor een nummer, dat idee heb ik, maar kan het niet plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |