Het is kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom laat je uitgerekend de Vierschansentournee schieten (wat commentaar betreft)?
Tijdens de OWS ben je wel onze vertrouwde commentator?quote:Op zondag 2 januari 2022 09:50 schreef petervanhal het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen 2 kwaden.
Normaal gaan wij een weekje skiën en mis ik meestal het begin van de 4 SchT. Nu wilden wij even ietsje langer. Mijn vrouw werkt nl op een school. Heb een dochter van 16 op school en werk zelf als docent op een vmbo. Er valt dus alleen te kiezen tussen kerst en voorjaarsvakantie. De keuze nu was toch kerst ivm de 2 weken. In febr zou ik overigens nog meer missen door Raw Air. Beetje financiële keuze dus ook🥳
Heb je ook al zo'n zin in de tenenkrommendequote:Op zondag 2 januari 2022 10:48 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen heeft ONZE Kramer de eerste Silvester Tour gewonnen in Ljubno
Tweede en derde, de winst was voor Kriznar en Takanashi, maar die lieten op de dag dat ze niet wonnen teveel liggen.
Ik denk niet dat ik dat mee ga krijgen met de TV gewoon op Eurosport en ARD/ZDF, grotendeelsquote:Op zondag 2 januari 2022 10:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je ook al zo'n zin in de tenenkrommendeparade van de NOS als ze richting een medaille gaat straks
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Op de Duitse TV ging men geheel toevallig net even uitleggen waarom alles onder 0,5 punten verschil eigenlijk een gelijke stand zou moeten zijn.
Ach, er waren er ook twee die hem 18.0 gaven, dus zo schokkend als de niet-Duitsers het proberen te maken is het nou ook weer nietquote:
Kutzooiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef chufi het volgende:
Het waait in Innsbruck... start is minstens uitgesteld tot 14:30 15:00
Niet de eerste keer in de geschiedenis. 2008 ok al een keerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Op naar Bischofshofen. Met wat mazzel krijgen we nu de Vierwedstrijdenopdrieschansentournee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |