Beterschap met je kater Bill!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boh, ik was naar buiten gegaan en heb uiteindelijk tot iets na drie met buren gepraat. De fles cava die ik voor mezelf had, heb ik opgedronken (wel wat uitgedeeld, maar ook wat teruggekregen), dus heb ik niet heel lekker geslapen en heb ik vanochtend al twee glazen water op voordat ik het bed uitkwam. Ik hoop dat de paracetamol helpt
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boh, ik was naar buiten gegaan en heb uiteindelijk tot iets na drie met buren gepraat. De fles cava die ik voor mezelf had, heb ik opgedronken (wel wat uitgedeeld, maar ook wat teruggekregen), dus heb ik niet heel lekker geslapen en heb ik vanochtend al twee glazen water op voordat ik het bed uitkwam. Ik hoop dat de paracetamol helpt
Beterschapquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
werk je veel met vrouwen? Want dan komt het daardoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ah, je hebt de ontkenningsfase overleefdMocht ik het niet meer zien zitten, dan klop ik even bij jou aan
Op het eind stonden we wel te dicht bij elkaar bij de vuurkorf, maar toen was het groepje gelukkig ook wat kleiner. Daarvoor heb ik alleen 1-op-1gesprekken gehad en toen werd er goed afstand gehouden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaWel goed afstand kunnen houden of met z'n allen aan dezelfde fles zitten slurpen?
Was het in ESF SC of in MUZ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:13 schreef GeorgeM het volgende:
Ben op zoek naar een quote op mij van @:Meridiaan. Wilde reageren, maar kan ‘m niet vinden
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op het eind stonden we wel te dicht bij elkaar bij de vuurkorf, maar toen was het groepje gelukkig ook wat kleiner. Daarvoor heb ik alleen 1-op-1gesprekken gehad en toen werd er goed afstand gehouden.
@:Aoibhin (en rest), geen beterschap nodig hoor, dit is mijn eigen schuld. En het valt gelukkig reuze mee
Ik heb wel eens ergere katers gehad op 1 januari. Vorig jaar had ik dat trouwens niet en dat resulteerde in een slecht jaar, dus wellicht wordt 2021 nu beter
De ESF SC.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het in ESF SC of in MUZ?
Weet je nog wat je zei?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:13 schreef GeorgeM het volgende:
Ben op zoek naar een quote op mij van @:Meridiaan Wilde reageren, maar kan ‘m niet vinden
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vond ik ook. Merk dat ik ook gelijk in de oplossingenmodus schiet > kan je vrouw niet werken, bijstand etc.
Vond men ook niet heel erg empathisch reageren, een beetje alsof iedereen er zo over denkt.quote:
Ik heb een paar topics terug gezocht, maar kan nog niks vinden.quote:
Laten we die keuze in elk geval makkelijker voor je makenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:39 schreef Arizona het volgende:
Ik zal straks eens lezen in het donatietopic, ik kom daar nooit![]()
Net al gedoucht en de kerstspullen allemaal opgeruimd en al flink gepoetst. Nog niet klaar met poetsen maar ik laat natuurlijk ook wat klusjes over voor mijn vriend, die is nu fietsen.
Nóg meer keuzestress: ga ik verder met aflevering 2 van Virgin River, start ik met het nieuwste seizoen van Sabrina of probeer ik Bridgerton
Eerst afmaken waarmee je bent begonnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we die keuze in elk geval makkelijker voor je maken
[poll=1271]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we die keuze in elk geval makkelijker voor je maken
[poll=1271]
Bridgeton begonnen, maar kwam er gisteren erachter dat het nieuwe seizoen van Sabrina op netlfix staat. Dus ik snap de keuzestressquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:39 schreef Arizona het volgende:
Ik zal straks eens lezen in het donatietopic, ik kom daar nooit![]()
Net al gedoucht en de kerstspullen allemaal opgeruimd en al flink gepoetst. Nog niet klaar met poetsen maar ik laat natuurlijk ook wat klusjes over voor mijn vriend, die is nu fietsen.
Nóg meer keuzestress: ga ik verder met aflevering 2 van Virgin River, start ik met het nieuwste seizoen van Sabrina of probeer ik Bridgerton
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat ik vandaag niet naar familie hoef om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |