quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:20 schreef alopio het volgende:
Topic gaat langzaam, geen 9 minuten meer
Gelukkig voel ik mij nog altijd als nummer 270 uit de lijst sinds ik door vakantie mijn wekker niet meer om 6:00 heb staan.quote:
Wel de albumversie mag ik hopenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik mij nog altijd als nummer 270 uit de lijst sinds ik door vakantie mijn wekker niet meer om 6:00 heb staan.
That's the spiritquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Thanx, gaat helemaal goed komen, hard knokken
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Even een paar gemiste platen aan het draaien. Net Drive van R.E.M. opgezet
quote:
Afkickenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik mis het nachtbaggeren met jullie
Goed plan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel de albumversie mag ik hopen
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:22 schreef asco het volgende:
Weer een jaar wachten. Maar waarschijnlijk geen Top dit jaar. 😳
Begin wel in te kakkenquote:
Lange dag ook. Waarvoor zijn jullie nog wakker? En is de bubbling after al begonnen?quote:
Ik zit nog een beetje tv te kijken en jij?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lange dag ook. Waarvoor zijn jullie nog wakker? En is de bubbling after al begonnen?
Ben nog met n vriend aan t drinken. Allebei behoorlijk heen maar dat is oke vanavond i guessquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje tv te kijken en jij?
Geen idee of ie al begonnen is.
Dit wilde ik net gaan typen!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:15 schreef Viv het volgende:
Gelukkig nieuwjaar jullie!![]()
Na het einde van de Top 2000 hebben we The Dirt (film gebaseerd op de autobiografie van Mötley Crüe) weer gekeken. Het blijft onvoorstelbaar dat een band met 100 fucking miljoen verkochte albums niet in de Top 2000 staat.
Wat dat betreft zijn er heel veel dingen waarvan het gewoon schandalig is dat het er niet instaat, maar een Blofsingcoon er wel gewoon even dood leuk 30 keer instaatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:15 schreef Viv het volgende:
Gelukkig nieuwjaar jullie!![]()
Na het einde van de Top 2000 hebben we The Dirt (film gebaseerd op de autobiografie van Mötley Crüe) weer gekeken. Het blijft onvoorstelbaar dat een band met 100 fucking miljoen verkochte albums niet in de Top 2000 staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |