Zeker. Ga je je voor volgend jaar voorbereiden? Zoveel nieuws te ontdekken nog. Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 23:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en als ik ze allemaal ken dan zegt dat wel wat
Echt wel!quote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef Isorden het volgende:
Wat had ik deze band toch graag live gezien......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens. Ik sluit in stijl af, hopend dat mijn MUTE-knop het nog niet begeven heeft na al die reclameblokken en Breij aan flopplaten.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na de Eagles is de top 2000 sowieso klaar toch?
Van hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2020 23:19 schreef Sabata het volgende:
Nou ik ga er ook maar eens vandoor. Was leuk ondanks het k-jaar 2020. Prettige jaarwisseling allen. Hopend op betere tijden iig
Wij zijn de gelukkigen, Billquote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ergens vind ik het ook wel lekker dat ik nu thuis naar de laatste paar liedjes van de top 2000 luister en dat ik niet bij een feestje oid hoef te zijn.
Jullie zijn net zo gezellig!
Over dat laatste denkt mijn vriendin anders. Maar ze heeft het laatste spelletje gewonnen dus mag niet klagen.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ergens vind ik het ook wel lekker dat ik nu thuis naar de laatste paar liedjes van de top 2000 luister en dat ik niet bij een feestje oid hoef te zijn.
+1, al wissel ik af tussen de Top en de Snob omdat ik sommige hooggenoteerde Top 2000-songs liever even niet aanhoorquote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Jaiminho Paginaquote:
Insgelijksquote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Neee niet voorbereiden. Ik vond dit juist zoveel leuker omdat ik vrijwel niks kendequote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zeker. Ga je je voor volgend jaar voorbereiden? Zoveel nieuws te ontdekken nog. Lijkt me heerlijk
Dit jaar wel! Volgend jaar is er vast weer peer pressure en moet ik semi-verplicht naar vrienden, waar we de hele avond naar SBS kijkenquote:
Ow, dan moet ze sowieso niet klagenquote:Op donderdag 31 december 2020 23:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Over dat laatste denkt mijn vriendin anders. Maar ze heeft het laatste spelletje gewonnen dus mag niet klagen.
En dan ken je gewoon de helftquote:Op donderdag 31 december 2020 23:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neee niet voorbereiden. Ik vond dit juist zoveel leuker omdat ik vrijwel niks kende![]()
Al vond ik het hier sowieso wel echt supergezelligEerste keer dat ik heb meegepost in dit topic maar hoop er komend jaar weer bij te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |