Had wel gekund met Wennemars en Hulzebosch die daar iedere dag zaten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:16 schreef Nizno het volgende:
valt me nog mee dat dwdd geen antwoord is bij die elfstedentocht
Hmm ja is ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die pindakaasreclame en dat ie nog een andere keer won had niets met het filmpje te maken hoor. 1985 (of 1986) wel
idd en van bentum heeft daar vast eens gezetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Had wel gekund met Wennemars en Hulzebosch die daar iedere dag zaten.
Dit sowieso.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Mathilda is echt een prachtige film
perscode was ook geen mediacodequote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Goochelaar is geen illusionist maar goed
Dat is nog bijna hetzelfde, "vroeger had je vervuilde bougies" goedrekenen als je opzoek bent naar "schoonmaken" vind ik gekkerquote:
zij zelf ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is nog bijna hetzelfde, "vroeger had je vervuilde bougies" goedrekenen als je opzoek bent naar "schoonmaken" vind ik gekker
Ik ook niet. Ik blijf haar maar linken aan haar blunder op de radio door te denken dat een bepaald nummer van Supertramp van Pink Floyd wasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:21 schreef Nizno het volgende:
niet verwacht dat caro het nog zo lang vol zou houden
Ik had hem al ooit in een talkshow gezien en daar was dat al opgevallen. Die Père Lachaise anekdote en zijn adoratie van Jacques Brel waren bekend. Maar toch overtreft ie nog mijn verwachtingenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:42 schreef Tourniquet het volgende:
Rob heeft wel een degelijke algemene kennis. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. #vooroordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |