Soms valt het kwartje bij kandidaten dan ook ff nietquote:Op maandag 4 januari 2021 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik dacht even wie is Pieter Pen? Komt door zijn uitspraak
Ik verstond ook IS niet, ik dacht ‘Yes’?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik dacht even wie is Pieter Pen? Komt door zijn uitspraak
Ik dacht ook aan het tijdschriftquote:Op maandag 4 januari 2021 21:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik verstond ook IS niet, ik dacht ‘Yes’?
Klokhuis is gewoon presenteren wat een redactie je voorschotelt, daar hoef je verder geen specifieke kennis voor te hebben.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:23 schreef Chiappucci het volgende:
Aangenaam verrast door Rob Kemps.
Daarentegen verbijsterd door die Klokhuis-presentatrice met de algemene kennis van een kleuter.
Wat dat betreft past ze wel bij de doelgroep van het programma dat ze presenteert.
Wel bijzonder dat ze uit 2000 kandidaten is gekozen voor het Klokhuis. Je zou bijna denken dat ze een of ander quotum moesten halen.
Dat verbaasde mij ook, die dame wist zo weinig dat ze afgezien van het Klokhuis vast niet veel tv keek of wel eens een krant opensloeg.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:23 schreef Chiappucci het volgende:
Daarentegen verbijsterd door die Klokhuis-presentatrice met de algemene kennis van een kleuter.
Wat dat betreft past ze wel bij de doelgroep van het programma dat ze presenteert.
Wel bijzonder dat ze uit 2000 kandidaten is gekozen voor het Klokhuis. Je zou bijna denken dat ze een of ander quotum moesten halen.
Kleuters onthouden nog meer van het Klokhuis dan zijzelf.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:23 schreef Chiappucci het volgende:
Ze is ook nog vrij jong volgens mij. Los van het gebrek aan feitenkennis op school tegenwoordig hebben ze ook nog niet zo lang kennis verzameld. Ik ken het wel van pubquizzen, dan komt er zo'n studenten eam binnen met een grote bek en vol zelfvertrouwen, en dan worden ze een na laatste of zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook, die dame wist zo weinig dat ze afgezien van het Klokhuis vast niet veel tv keek of wel eens een krant opensloeg.
Ze is rond de 30.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze is ook nog vrij jong volgens mij. Los van het gebrek aan feitenkennis op school tegenwoordig hebben ze ook nog niet zo lang kennis verzameld. Ik ken het wel van pubquizzen, dan komt er zo'n studenten eam binnen met een grote bek en vol zelfvertrouwen, en dan worden ze een na laatste of zo.
Heeft denk ik ook met interesse te maken hoor, ik ken zat vrienden van mijn leeftijd die liever naar RTL Boulevard kijken dan dat ze een boek lezen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze is ook nog vrij jong volgens mij. Los van het gebrek aan feitenkennis op school tegenwoordig hebben ze ook nog niet zo lang kennis verzameld. Ik ken het wel van pubquizzen, dan komt er zo'n studenten eam binnen met een grote bek en vol zelfvertrouwen, en dan worden ze een na laatste of zo.
Ja, maar als twintiger moet je ook een aardig stuk teruglezen voor je Idi Amin tegenkomt bijvoorbeeld. En ik ben nog opgegroeid met feitenkennis en dat behalve die kennis zelf geeft dat ook structuur. Alles wat ik lees of op tv en radio hoor past ergens in of bij. Daardoor onthou ik het ook makkelijker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook met interesse te maken hoor, ik ken zat vrienden van mijn leeftijd die liever naar RTL Boulevard kijken dan een boek te lezen of iets dergelijks.
Dat helpt niet, je kunt die duo’s beredeneren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Snel passen, kunnen de anderen ook niets zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |