Hadden ze het voor de 26e keer over de Slimste Mens kunnen hebben inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit hadden ze op woensdag moeten doen. Gezien het programma van Stenders iedere donderdag een liedje van de Stones draait
WIDM vond hij ook al geen reet aan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinan kan inpakken.
Die vindt er geen kut aan.
Was ie er toen bewust vroeg uit gegaan ja?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
WIDM vond hij ook al geen reet aan.
Dat vind ik nu wel logisch. Nu ze er ook daadwerkelijk in zit. Maar die "voorpret" was wel too much...quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden ze het voor de 26e keer over de Slimste Mens kunnen hebben inderdaad
4e geworden, valt wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was ie er toen bewust vroeg uit gegaan ja?
Leuke vrouw inderdaad, jammer dat ze niet doorging! Gewoon ff lekker schelden terwijl de ander aan de beurt isquote:
Ja, maakt fantastische documentaires maar niet geschikt voor dit spel.quote:
Kan ook zijn persoonlijkheid zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar ik had het niet het idee dat ie het heel leuk vond.
Ik kan me haar totaal niet op een voetbalveld voorstellenquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Leuke vrouw inderdaad, jammer dat ze niet doorging! Gewoon ff lekker schelden terwijl de ander aan de beurt is
typisch radiohoofd hoewel, op de radio ook niet echt grappigquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zij heeft een hele vervelende uitstraling.
Precies mijn gevoel ja... en dan won ie nog bijna van Rob ook... dat zou helemaal een gotspe zijn geweest...quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Had Sinan wel wat scherper verwacht. Heeft hij dit programma ooit bekeken ?
Zeker. Het is zelfs een keer gebeurd dat het er zo veel waren dat ze niet allemaal in de finaleweek kwamen (Ionica Smeets bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
We krijgen straks misschien 4 kandidaten die de 7 afleveringen vol gaan maken, is dat al eens eerder gebeurd in één seizoen?
Dat krijg je denk ik al snel als er een aantal sterke kandidaten zijn, maar ook heel veel middelmaat (of brandhout).quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:15 schreef thabit het volgende:
[..]
Zeker. Het is zelfs een keer gebeurd dat het er zo veel waren dat ze niet allemaal in de finaleweek kwamen (Ionica Smeets bijvoorbeeld).
En daarom is het eigenlijk best raar dat ze dat maximaal aantal deelnames hebben ingevoerd. Dan is de Belgische variant beter. Nu kun je de finaleweek niet halen, terwijl je er eigenlijk niks aan kon doen..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:15 schreef thabit het volgende:
[..]
Zeker. Het is zelfs een keer gebeurd dat het er zo veel waren dat ze niet allemaal in de finaleweek kwamen (Ionica Smeets bijvoorbeeld).
Dan had je meer afleveringen moeten winnenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En daarom is het eigenlijk best raar dat ze dat maximaal aantal deelnames hebben ingevoerd. Dan is de Belgische variant beter. Nu kun je de finaleweek niet halen, terwijl je er eigenlijk niks aan kon doen..
Het type dat liever in de praktijk leert dan uit boeken, maar ondertussen zo ongeveer alles opzuigt wat 'ie leest en hoort (en voorgoed onthoudt).quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Lijpe vent die Rob, nooit verwacht dat hij zo slim is.
Ja, uiteraard, maar als je 6 afleveringen hebt gehaald, maar nooit hebt gewonnen, eindig je wel boven iemand die 5 afleveringen heeft gewonnen en er dan uit vliegt.. Dan kijken ze wel naar het aantal afleveringen, maar dat is dan "opeens" afgelopen na 7 afleveringen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan had je meer afleveringen moeten winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |