eerste seizoen dacht ik ow een zangshow. Totaal niet boeiend.quote:
Ik kijk inderdaad liever dit dan die K3 show....quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:59 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
eerste seizoen dacht ik ow een zangshow. Totaal niet boeiend.
Maar dat raden en heisa eromheen maakt het voor mij echt top.
Echt als je dat vergelijkt met de shows op sbs dan is die zender echt ver weggezakt
Mits je mensen zover krijgt het ook te kijken (van mij part over Whatsapp) en alcoholquote:
Ergens in duiken -> RTL Boulevardquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:09 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Eens alleen de hints snap ik dan niet maar wellicht zo wel
Sociaal en reis..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens in duiken -> RTL Boulevard
Ogen -> laten laseren
Radio -> hij is wel eens op de radio geweest
3FM had hij programmaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens in duiken -> RTL Boulevard
Ogen -> laten laseren
Radio -> hij is wel eens op de radio geweest
En eilandpraat expeditie robinsonquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:14 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Sociaal en reis..
Hij doet bij rtl boulevard wel die socials
Ik ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:17 schreef Bamba het volgende:
Bram heeft een programma bij Q music en hij, zn vriendin en hond zijn populair op TikTok. Ik zet in op Bram
Columnist volkskrant.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:18 schreef Ferdii het volgende:
Sander Schimmelpenninck
Jeugdvriend van Jaap Reesema
Monica geuze fanpodcast
Hoofdredacteur quote
En dan ook nog “joe joe” en “mooie dorpjes” in het filmpje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:17 schreef Bamba het volgende:
Bram heeft een programma bij Q music en hij, zn vriendin en hond zijn populair op TikTok. Ik zet in op Bram
Heeft ook een dansachtergrond!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:19 schreef Ippies het volgende:
Jan kooiman, speelt in de film zevende hemel
Jaaa hele goeie, zou zomaar kunnen en klinkt ook zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:21 schreef Masspa het volgende:
Duncan Laurence? Hoge tonen, lage tonen, zit af en toe in LA...
Noemde de pubert hier ook al..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:21 schreef Masspa het volgende:
Ja! Zou verklaren dat zn stem me echt heel bekend voorkomtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:21 schreef Masspa het volgende:
Dat jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Columnist volkskrant.
oud-eigenaar pizzeria
Riep ik hier thuis ook. Alleen de hints snap ik dan niet zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:21 schreef Masspa het volgende:
Ja die worden wat lastiger idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Riep ik hier thuis ook. Alleen de hints snap ik dan niet zo
Alien of zwaan gok ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wie zal er als eerste onthuld worden??
Of tweede kans eilandquote:
Nouquote:
Ik ook nietquote:
Je kunt zelf niet typen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom kan the masked singers wel gelijk online op videoland na de uitzending en moet expeditie robinson een dag langer duren kan iemand daar rtl een mailtje over doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |