Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 31 december 2020 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aantal coronagevallen ook vanaf volgende week.
TR?quote:
Vind hem ook niks maar zit aan broodje vleesquote:Op donderdag 31 december 2020 20:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Standaard mute hier, top 3 ergste nummers van de lijst
Nee hij heeft gelijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Volgens mij zei Mexi dat deze wel in de V500 mag, maar daar mag die wegblijven wmb
Echtscheiding is inmiddels een feit?quote:Op donderdag 31 december 2020 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd terugdenken aan een stel dat het op hun bruiloft speelde![]()
Geen ideequote:Op donderdag 31 december 2020 20:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Echtscheiding is inmiddels een feit?
Dan heb je de tekst niet helemaal begrepen nee.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd terugdenken aan een stel dat het op hun bruiloft speelde![]()
Gaat nooit gebeuren, ben er gerust opquote:Op donderdag 31 december 2020 20:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Volgens mij zei Mexi dat deze wel in de V500 mag, maar daar mag die wegblijven wmb
Veto van de stemmende MM'ersquote:Op donderdag 31 december 2020 20:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, ben er gerust op
Dansen moentjeeequote:
Hij wil zijn bandnaam niet opeten?quote:Op donderdag 31 december 2020 20:16 schreef Gretzl het volgende:
Enige positieve aan Meat Loaf is dat ie naar het schijnt ook vegetariër is geworden
quote:Op donderdag 31 december 2020 20:16 schreef Gretzl het volgende:
Enige positieve aan Meat Loaf is dat ie naar het schijnt ook vegetariër is geworden
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:16 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |