Dank u.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:37 schreef cafca het volgende:
Lieve mensen, het was me weer een genoegen, maar ik ga zo ook offline. Geniet nog van de avond en de matige en mooie muziekjes, en tot volgend jaar!![]()
![]()
Ik had van week ook een ring of firequote:Op donderdag 31 december 2020 19:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is ook wel een mooi contrast met Ring of fire
Ik ook niet. Luister altijd de liveversie van Pinkpop.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die heb ik dus schijnbaar nooit gehoord
Ja! Heb ze ook in Heerenveen gezien. 91 of 92 ergens rond die tijdquote:Op donderdag 31 december 2020 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
The Cure live op Pinkpop was enorm genot
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:38 schreef alpeko het volgende:
Ik blijf tot het bittere eind mensen. Helaas voor sommigenGeen plannen behalve een pork pullen en spelletje doen met vriendin. En om twaalf uur knallen. Met fles champagne wel te verstaan.
de oude 24 uurs tent was genotquote:Op donderdag 31 december 2020 19:38 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied neemt me elke keer mee naar de donderdagavond van Lowlands 2012. Het ws super warm en het werd in de 24-uurstent gespeeld. Iedereen ging los
Ha, ik was je gewoon voor.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forest met introgenot
De #1 van de Mex2000
Baasquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 31 december 2020 19:40 schreef ok01 het volgende:
Dank aan iedereen die hierop gestemd heeft![]()
Staat terecht hoog
Volg gewoon je ogen.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hebben we ons niet allemaal wel eens zo gevoeld, verdwaald in het bos op zoek naar niets eigenlijk
Das wel wat hoger dan de #96 in de Gale500quote:Op donderdag 31 december 2020 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forest met introgenot
De #1 van de Mex2000
Oh, hoezo dat dan?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had van week ook een ring of fire
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:40 schreef peaceman het volgende:
Anekdote... ik had een bandje waar dit op stond en het begin van dat bandje was een beetje vernaggeld. Jaren heb ik gedacht dat het begin van het nummer nog raarder klonk dan in werkelijkheid.
Fijne jaarwisseling.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:32 schreef ok01 het volgende:
Hier is dan m'n sentimentele kutspeech van dit jaar
Net zoals (bijna) iedereen hier was mijn jaar niet fantastisch. Toch heeft de Top 2000 een mooi einde aan het jaar gegeven en dat komt vooral door jullie allemaal. Ik ga het zeiken op Blof, uurlijsten, flauwe woordgrappen, bek houden Gijs, Van Inkelen, de Inside Jokes (rip Don Henley) en de positiviteit hier ontzettend missen.
Maak er een legendarisch jaar van lieve fokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |