Het is hem wel.quote:
Laat het zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
Wat doet dit niemendalletje zo hoog
wtfquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
Wat doet dit niemendalletje zo hoog
Ik zou dan juist een rustiger nummer draaienquote:
DIT KAN NIET!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef Gretzl het volgende:
Heeeeelemaal niet erg om RATM in te ruilen voor Radiohead - Let Down![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist je ook dat hij de reden is dat The Beatles nooit kaarten?quote:
Trap. Er. Niet. In.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef Isorden het volgende:
Ik dacht dat McCartney al lang dood was?
Nee dat was Don Henleyquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef Isorden het volgende:
Alle toegankelijke dus daarom over het algemeen meest populaire platen van de Beatles zijn Paul's werkquote:
als je deze plaat achteruit draait hoor je ze dat ook zeggenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef Isorden het volgende:
Waarvan alvast aktequote:Op donderdag 31 december 2020 18:27 schreef Cee het volgende:
Met deze en mijn stemplaat hierna ga ik weer even een blokje emo zitten wezen.![]()
![]()
![]()
Nee dat is Don Henleyquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef Isorden het volgende:
De mijne toch echt by far Lennonquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef ok01 het volgende:
Paul was toch wel m'n lievelings kever
Hot Dog!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Limp Bizkit had toch een nummer met heel vaak het f woord
May he rest in peacequote:
Zou leuken slomo beelden opleverenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou dan juist een rustiger nummer draaienLeuker om gestoord los op te gaan.
The cardigans - Lovefool zou ik voor gaan
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wist je ook dat hij de reden is dat The Beatles nooit kaarten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |