Met een sok om hun pik.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zo meteen ga je me nog vertellen dat ze het naakt hebben ingezongen ook
Nee dat is Michael Stipe.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Liever die dan olieachtige aambeien.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef het_fokschaap het volgende:
wij willen ambachtelijke oliebollen
wie?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bram krikke zou zeggen dat er potentie in zit.
nee, dat was Susannah Hoffs bij Eternal Flame, zo gaat het geruchtquote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
En waar moet New Years Day dan?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef Berkery het volgende:
Eigenlijk moet Happy New Year op 1. Of op 0
Wedden van niet? Daar zorg ik wel voor.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb slecht nieuws.
Straks gaat een mevrouw vragen of ze dan bij ons mag.
Nee dit jaar niet gelukkig, mag niet, dus nummer hoeft niet gedraaid te worden ookquote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb slecht nieuws.
Straks gaat een mevrouw vragen of ze dan bij ons mag.
Ik had voorouders, die man die heette Krikke en die vrouw heette Kikke.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bram krikke zou zeggen dat er potentie in zit.
Je bent in de war met The Kelly Family.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |