quote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Toen Adam en Eva in het paradijs waren verbood God hen om de vrucht te eten. En hij verbood Eva om in de zee te gaan. Toen Eva het toch deed zei God:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
We gaan het straks gewoon kijken op rtl7quote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I WANNA HEAR EVERY PERSON
SEE EVERY SINGLE PAIR OF HANDS
Is Roger ook?quote:
Nouja, ik vind die versie ook best, alleen die had best 2000 plekken lager mogen staan...quote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nederland is een sm- ach laat ook maar.
Opgenomen voor ooit.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We gaan het straks gewoon kijken op rtl7
Flink huisgehouden hier iddquote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel waar, hij heeft lekker gewerkt, die gekke eend.
Nu je het zegt, hoe laat is hij voor het laatst online gesignaleerd?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
weten zeker dat Dago nu niet in een slaapcoma achterover is gegaan?
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het origineel met Sjors wel beter
JA deze. En als al die stemmers op de andere versie dit dan ook kiezen is het top10quote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoeft er dus van mij ook maar in 1 versie in
nee, die moest naar zn Taylor.quote:
xDquote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het origineel met Sjors wel beter
Gelukkig de rest wel aanwezig, John Deacon er wel wat van.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, die moest naar zn Taylor.
En die John hè, Deacon echt wel watquote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, die moest naar zn Taylor.
Ha, de John Ewbank van WLR is er ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze het niet zelf geschreven hebben. Zo zie je maar weer.
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig de rest wel aanwezig, John Deacon er wel wat van.
Godverquote:Op donderdag 31 december 2020 16:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
En die John hè, Deacon echt wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |