Dat is dus juist het punt. Iets met een kalf dat al verdronken is. Ergerlijk om zo je publieke taak uit te voeren. Bewijs dat gedram loont.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Neejoh als je daar nu doorheen gaat met een peleton maak je het alleen maar erger.
Plus er staan een hoop kinderen bij, dus beter maar zo laten.
LOL ook echt goedgekeurd door de gemeente Den Haag dit? Lolquote:Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Man man man
Is zoquote:Op donderdag 31 december 2020 18:40 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Dat is dus juist het punt. Iets met een kalf dat al verdronken is. Ergerlijk om zo je publieke taak uit te voeren. Bewijs dat gedram loont.
Helaas wel ja.quote:
RIVM dekt zich nog even in dat het 'echt niet aan hun ligt' (behalve dan dat zij de boel verkeerd ingeschat hadden) en Rutte houdt zich helemaal stil. Niet dat ik Hugo de Jonge hier wil verdedigen, maar de rest is ook een stel enorme weasels bij elkaar. Man man man...quote:Op donderdag 31 december 2020 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is wel echt serieus schokkend. Het RIVM staat nu dus lijnrecht tegenover de minister van Volksgezondheid.
Als ik burgemeester was mochten ze allemaal oud & nieuw in de gevangenis doorbrengenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:40 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Dat is dus juist het punt. Iets met een kalf dat al verdronken is. Ergerlijk om zo je publieke taak uit te voeren. Bewijs dat gedram loont.
Hoezo? Zowel RIVM als Gommers hebben geen zicht op het totale plaatje.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hugo komt steeds verder in het nauw...
Probleem is dat je dat niet zomaar even voor elkaar krijgt en waarschijnlijk nog grotere problemen gaat creërenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik burgemeester was mochten ze allemaal oud & nieuw in de gevangenis doorbrengen
Okay de manier waarop dit allemaal nu gaat is mijn inziens alles behalve okay (ik bedoel .. demonstratie?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Man man man
Je weet wel hoe het met de relatie is gesteld als de minister van Volksgezondheid zegt dat het technisch niet mogelijk is om voor 8 januari te beginnen en het RIVM vervolgens naar buiten brengt dat dat niet waar is en dat later beginnen een "politieke keus" is.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:42 schreef Fred het volgende:
[..]
Hoezo? Zowel RIVM als Gommers hebben geen zicht op het totale plaatje.
Dat ze bij het RIVM graag op de stoel van minister willen zitten?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet wel hoe het met de relatie is gesteld als de minister van Volksgezondheid zegt dat het technisch niet mogelijk is om voor 8 januari te beginnen en het RIVM vervolgens naar buiten brengt dat dat niet waar is en dat later beginnen een "politieke keus" is.
dat is nou juist het gevaar van dit soort beeldenquote:[quote]
[b]Op donderdag 31 december 2020 18:40 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
LOL ook echt goedgekeurd door de gemeente Den Haag dit? Lol
Onlogisch 😆
Maar ergens wel jaloers LOL
Als zij dit mogen van de gemeente waarom ik in leiden dan gvd niet?
Nee klopt allemaal natuurlijk. Maar het probleem ligt veel eerder. Meer bij de laissez-faire houding die de gemiddelde Nederlandse raad hanteert om 'de goede vrede' te bewaren.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat je dat niet zomaar even voor elkaar krijgt en waarschijnlijk nog grotere problemen gaat creëren
Het is makkelijk gezegd om er gewoon even met een enorm peloton ME etc doorheen te gaan, maar dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan als er ook nog kinderen bij betrokken zijn.
Kan me ook niet echt voorstellen dat je het een opvoedkundig goed plan vindt om met je kinderen van 6 naar een optreden van JeBroer te gaan iddquote:Op donderdag 31 december 2020 18:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verdenk ze er zelfs van om die kinderen expres mee
Hugo komt steeds meer alleen te staan. Het is toch erg dat de instituten die hij moet aansturen en waar hij van afhankelijk zich tegen hem keren?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:45 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat ze bij het RIVM graag op de stoel van minister willen zitten?
Oh god, die kneus weer?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan me ook niet echt voorstellen dat je het een opvoedkundig goed plan vindt om met je kinderen van 6 naar een optreden van JeBroer te gaan idd
Wat dat betreft is zo'n strafkolonie als Engeland vroeger had in de vorm van Australië nog niet zo gek ideequote:Op donderdag 31 december 2020 18:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat je dat niet zomaar even voor elkaar krijgt en waarschijnlijk nog grotere problemen gaat creëren
Het is makkelijk gezegd om er gewoon even met een enorm peloton ME etc doorheen te gaan, maar dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan als er ook nog kinderen bij betrokken zijn.
Niet overdrijven, zelfs half Scheveningen had geen last van de vonken.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Is elk jaar zo daar. Die brandstapels waren ook elk jaar te hoog maar handhaven ho maar. Totdat half Den Haag onder de vonken liep, toen liep het ineens in de gaten hoe dit werkt: dreigen en je zin krijgen
Her RIVM is een adviesorgaan en adviezen kan je negeren.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:47 schreef Tijn het volgende:
Hugo komt steeds meer alleen te staan. Het is toch erg dat de instituten die hij moet aansturen en waar hij van afhankelijk zich tegen hem keren?
Ik woon in Scheveningen en zit alleen thuis en kan je vertellen dat het hier doodstil is.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daadkrachtig signaal geef je daarmee ook af aan tuig
Als je maar genoeg rotzooi trapt en dreigt, krijg je je zin en een groot georganiseerd feest, terwijl de normale nette mensen alleen thuis zitten omdat alles dicht is
En Ad Melkert, voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen:quote:Op donderdag 31 december 2020 18:52 schreef Fred het volgende:
[..]
Her RIVM is een adviesorgaan en adviezen kan je negeren.
Blijkbaar heeft het RIVM moeite om in zijn rol te blijven. Net zoals Kuipers en Gommers trouwens, die hebben ook alleen een adviesrol richting de minister.
https://nos.nl/artikel/23(...)igt-zorginfarct.htmlquote:Ziekenhuizen: voorrang ziekenhuispersoneel op vaccin, anders dreigt zorginfarct
Ziekenhuizen doen een dringend beroep op het kabinet om essentieel ziekenhuispersoneel alsnog voorrang te geven bij het inenten tegen corona. Volgens voorzitter Ad Melkert van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NvZ) moeten de vaccins op een zo kort mogelijke termijn worden gegeven "om maatschappelijke ontwrichting door een zorginfarct" te voorkomen.
In een brief aan ministers De Jonge en Van Ark schrijft Melkert dat veel ziekenhuismedewerkers nu niet inzetbaar zijn doordat ze besmet raken met het coronavirus of preventief in quarantaine moeten. Ook wijst hij erop dat ziekenhuizen snel kunnen beginnen: "Wij hebben de ervaring en de faciliteiten om dit zonder vertraging of verspilling te kunnen doen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |