quote:
sokken complex?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is het nou onderhand klaar met deze grap?
Omdat dit de laatste keer dit jaar is zal ik je een gepaste reactie geven omdat je zo consequent volhield:quote:Op donderdag 31 december 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Red Hot Chili Peppers vroeger ontkleed optraden? Nouja, ze hadden een sok om hun geslachtsdeel indertijd.
dit is niet eens het beste nummer op Blood sugar sex magik maar goed, wel een klassiekertje.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:28 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit trouwens een minder rood heet pepertje
Could have liedquote:Op donderdag 31 december 2020 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit is niet eens het beste nummer op Blood sugar sex magik maar goed, wel een klassiekertje.
Tsja die kut DJ feitjes als running gag altijd. Ringo was toch een stuk origineler.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat dit de laatste keer dit jaar is zal ik je een gepaste reactie geven omdat je zo consequent volhield:
![]()
![]()
Tsja daarvan moet je alleen Pure Shores luisterenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook nog een All Saintsje erbij voor de leuk [ afbeelding ]
Jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lieve mensen, ik ga richting @:Evenstar en @:Viv , dus zal een stuk minder posten.
Heel fijne jaarwisseling alvast allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |