SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lovely op 31-12-2020 15:56:20 ]Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Rellende jongeren vallen agenten aan in Drenthe: ‘Het leek wel oorlog, het vuurwerk vloog ons om de oren’
In het Drentse dorp Hoogersmilde zijn agenten vannacht belaagd door tientallen relschoppers. De groep gooide vuurwerk en bierflesjes naar de politie. De Mobiele Eenheid heeft ingegrepen. ,,Het vuurwerk en volle bierflessen vlogen ons om de oren. Het leek wel oorlog”, schrijft een agent op Instagram.
https://www.ad.nl/binnenl(...)om-de-oren~a1826fe9/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat is Gutschijne dan?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:46 schreef mario390 het volgende:
VANDAAG ZEGT ME MOEDDI ZIJ HEEFT
MIJN GUTSCHIJNE NIET GEKREGEN
IK IDIOT HEB VERGETENWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is een kapot plaatje in de OP, kan die gefixt worden @MrsloveableUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Welke?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Er is een kapot plaatje in de OP, kan die gefixt worden @:mrsloveableMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat was het plaatje van @ToT die is er al een paar rondes uitquote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is een image not found in de OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie 3 werkende plaatjes?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is een image not found in de OP![]()
Mijn plaatje, met sneeuw er doorheen:quote:Op donderdag 31 december 2020 14:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie dit, wat hoort het te zijn?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ligt aan jou, ik zie hem wel misschien even opnieuw verversenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie dit, wat hoort het te zijn?
[ afbeelding ]Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Misschien is het van de site verwijderd en hebben wij het nog in de cache staan?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ik zie hem wel misschien even opnieuw verversen![]()
Doet het ook nietquote:Op donderdag 31 december 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn plaatje, met sneeuw er doorheen:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: