Oh daar valt toch al geen touw aan vast te knopen bij mij.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zie het meer als 'raar' tussen wat ik verder luister
Denk dat Eye in the sky mn favo is, maar dan vooral in de combi met Sirius.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:54 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit wel mooi, maar zou er nooit op stemmen. APP heeft ook leukere vind ik.
Bij mij refresht de pagina, en dan is de tekst die ik wilde typen al weg...quote:Op donderdag 31 december 2020 14:54 schreef Zorro het volgende:
Verdomme, als ik te snel typ laat mijn laptop af en toe een letter weg, kan het toetsenbord niet aan of zo
Turn Of A Friendly Card een paar dagen geleden midden in de nacht was ook genietenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:54 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit wel mooi, maar zou er nooit op stemmen. APP heeft ook leukere vind ik.
Gemistquote:Op donderdag 31 december 2020 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Turn Of A Friendly Card een paar dagen geleden midden in de nacht was ook genieten
Gebeurde dat op de telefoon maar nu moet je hij een misquote heel de tekst verwijderenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij refresht de pagina, en dan is de tekst die ik wilde typen al weg...![]()
![]()
![]()
Stemlijst genotquote:Op donderdag 31 december 2020 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Turn Of A Friendly Card een paar dagen geleden midden in de nacht was ook genieten
Nothin Left To Lose en Turn Of A Friendly Card Pt2 (vooral dat Pt 2 is belangrijk, Pt1 heeft niet de gitaarsolo aan het eind)quote:Op donderdag 31 december 2020 14:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat Eye in the sky mn favo is, maar dan vooral in de combi met Sirius.
Ze kunnen nog profiteren van de dodenbonus toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voorspelling: dit gaat nooit meer de top 10 halen
Sorry, had em ff niet klaar staanquote:Op donderdag 31 december 2020 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de APP meme, @:Isorden
Alleen een oude wijze man ziet dit aankomenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voorspelling: dit gaat nooit meer de top 10 halen
Genoten van Kronenburger Park, The Rose en Voor Haar, maar verder ook genoeg geskipt. En lekker in de weer geweest met gifjes makenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was het nog leuk tussen 04 en 05? Leek me nou niet een topuur.
Vraag me af of dat dan bv voor Colin Bluntstone geldtquote:Op donderdag 31 december 2020 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen nog profiteren van de dodenbonus toch?
Wanneer Colin Blunstone overlijdt zal de helft van de mensen niet in de gaten hebben dat hij deze heeft ingezongen, dus zal bescheiden DAB opleveren denk ikquote:Op donderdag 31 december 2020 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen nog profiteren van de dodenbonus toch?
Wat een ellende en vooral heftigquote:Op donderdag 31 december 2020 14:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vandaag langzaam aan wat beter, koorts is redelijk gezakt...
Alleen zn strot zit propvol redelijk taai slijm nog
Ik denk dat alleen muziekliefhebbers weten dat Blunstone hierop te horen is. Niet Jannie van de oliebollenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Vraag me af of dat dan bv voor Colin Bluntstone geldt
Not nu toe wel gelukkig.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat een ellende en vooral heftigyou okay?
Jannie is in den olie?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen muziekliefhebbers weten dat Blunstone hierop te horen is. Niet Jannie van de oliebollen
quote:83 Here Comes The Sun The Beatles 6
82 Angels Robbie Williams 6
81 Riders On The Storm The Doors 6
80 Under The Bridge Red Hot Chili Peppers 8
79 Angie The Rolling Stones 5,5
78 Highway To Hell AC/DC 4
77 Another Brick In The Wall Pink Floyd 5
76 4'33 John Cage ?
75 Fool's Overture Supertramp 7
Nogmaals sterkte en beterschap aan je vaderquote:Op donderdag 31 december 2020 14:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat weet men toch niet als bijvoorbeeld Alan zelf overlijdt.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Vraag me af of dat dan bv voor Colin Bluntstone geldt
Thanks.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nogmaals sterkte en beterschap aan je vader![]()
Is zijn coronamelder geflipt?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Een collega zit vandaag in zijn 4de quarantaine periode op een rij en lijkt zelf immuun voor het virus.
Ik moet het leedvermaak toch onderdrukken
Sterkte voor jouw vader!quote:Op donderdag 31 december 2020 14:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee die was zat uit de Olm gevallen omdat Minerva's uil m had afgewezenquote:
Nee maar weet je wat het is Wilfred, die zien de centjes vliegen in hun ogen en maken zo'n kutnummer, pleur toch op man met je kutcentjes.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:01 schreef Zorro het volgende:
Sorry sorry, daar heb ik niks aan.
Denk gewoon voortaan eerst na en zorg dat je zo'n kutnummer niet meer maakt. Of welke nummer dan ook.
Sorry, Rot op man.
Nee het begon met een collega die hem een week onderochelde en sinds gister zijn beide ouders. Dus direct contact zelfs.quote:
Ik heb Mr. Brightside helaas ook niet meer gehad, was kapot en wilde niet nog een lange dag op cafeïne overleven.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb door mijn stemplaat heen geslapen vanochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |