Alan Parson's Project?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:26 schreef Kopiko het volgende:
Ah! Die APP is gratis!
Dan ga ik 'm onmiddellijk downloaden
Weekndquote:Op donderdag 31 december 2020 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
The Weekend, nog 2 nieuwkomers te gaan
Heel veel gepraat over goede doelen, sommige nummers waren niet te herkennen en het ergste: ze stonden zeer ongeïnteresseerd en zonder passie op het podium te spelen.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wat was er verschrikkelijk aan?
Ja dat preciesquote:Op donderdag 31 december 2020 13:27 schreef laxus13 het volgende:
Veuls te hoog maar wel een lekker nummer
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:27 schreef laxus13 het volgende:
Veuls te hoog maar wel een lekker nummer
Dat heb je goed gezien, ondanks het verblindende licht.quote:
Ja eens maar dit soort muziek mag best hoger in de lijst komen. Niet alles hoeft 20+ jaar te zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:27 schreef Zorro het volgende:
Dit ruilen met het origineel van A-ha zou me beter bevallen
What do you mean?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:28 schreef skysherrif het volgende:
wel jammer dat het tin die reclame zit waardoor je het wel veel te vaak gehoord hebt
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:28 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zet hem even uit, met deze mainstream meuk heb ik niets.
Binnen 4 seconden. Jullie zouden een goed koppel zijnquote:
Klonk goed deze samenwerkingquote:Op donderdag 31 december 2020 13:25 schreef Dven het volgende:
@:limoentjuh
Ja Merry Clayton zingt mee, die deed in die tijd wel meer partijen met bekende muzikanten.
Eén van de beste versies ooit was bij het miniconcertje dat ze deden als voorbereiding op een stadionreeks. In ons eigen Paradiso met een waanzinnig geluid
Daar zingen ze met Lisa Fisher. Arme Mick Jagger wordt helemaal van het podium geblazen. Wat een geluid komt er uit die strot
Denk dat hij relatief hoog blijft staan. Wordt een stemplaat voor jong en oud.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze zal over een jaar of 6 wel op 800 ofzo staan denk ik
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 31 december 2020 13:28 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zet hem even uit, met deze mainstream meuk heb ik niets.
Ik vind het niet zo erg dat dit er hoog in staat ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja eens maar dit soort muziek mag best hoger in de lijst komen. Niet alles hoeft 20+ jaar te zijn.
ja das wel echt 3x niks, je wilt in ieder geval zien dat ze het nog leuk vinden om op te treden. En dat over goede doelen lullen vind ik ook weer een beetje 'kijk ons eens goede mensen zijn' act.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel veel gepraat over goede doelen, sommige nummers waren niet te herkennen en het ergste: ze stonden zeer ongeïnteresseerd en zonder passie op het podium te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |