Yellow is inderdaad wel een zeiknummer jaquote:Op donderdag 31 december 2020 11:48 schreef Fretwork het volgende:
Coldplay blijft wel echt enorme zeikmuziek wmb
Inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 11:48 schreef peaceman het volgende:
![]()
Toen Coldplay nog muziek maakte ipv rommel
Bekijk het anders even aan de binnenkant van je ogen, Zor!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:48 schreef Zorro het volgende:
*Vingers in oren doet en hard LALALA roept*
Ach heb je meer voor jezelf. En voor de mensen die ze wel met je mee-eten is het ook prima zoquote:Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft ze nooit echt lekker gevonden. Lennon en peaceman ook niet trouwens.
Jamaar het gaat om het horen...quote:Op donderdag 31 december 2020 11:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bekijk het anders even aan de binnenkant van je ogen, Zor!
Die zou ook wel in de Top mogenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moet opeens aan Oh Yeah van Yello denken
Dat vind ik ook altijd van Coldplayquote:Op donderdag 31 december 2020 11:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nog niks van vuurwerk gehoord hier
Dit, waardeloze oorbaggeequote:Op donderdag 31 december 2020 11:48 schreef Fretwork het volgende:
Coldplay blijft wel echt enorme zeikmuziek wmb
En dat vond mn internet zo te horen ook
Wat heb je toch een rare mensen op de wereldquote:Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft ze nooit echt lekker gevonden. Lennon en peaceman ook niet trouwens.
dat is ook enorm spijtig dat die erin staat.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zing ze wel weer allemaal mee vandaag
(behalve Sorry van Kyteman)
Die trompetter je lekker meequote:Op donderdag 31 december 2020 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zing ze wel weer allemaal mee vandaag
(behalve Sorry van Kyteman)
Kanjerzooiquote:Op donderdag 31 december 2020 11:51 schreef El-Stinho het volgende:
Postcodeloterij verplaatst bekendmaking Postcodekanjer naar later tijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |