Ik kan het filmpje niet zien vanwege adblocker en cookie-instellingen, dus ik zie die advertentie niet en kan alleen het eerste plaatje van het filmpje zien.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
zo want een overdreven advertentie zeg
Heel mijn scherm vol postcodeloterij
Ook lekker! Dudok?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, gewoon van de Appie
Gewoon bij de appie halenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ook lekker! Dudok?
Ik moet er nog 1 maken voor collega, zij heeft er voor gezorgd dat we om half 5 weg mogen vanavond
Ja die is ook lekker.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon bij de appie halen
Deze heb ik gehaald [ afbeelding ]
Op de achtergrond van nu, heel mijn scherm vol.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet zien vanwege adblocker en cookie-instellingen, dus ik zie die advertentie niet en kan alleen het eerste plaatje van het filmpje zien.
Ik hoop het van nietquote:Op donderdag 31 december 2020 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er plots heel veel mensen die het stiekem wel wat saai vinden zo zonder vuurwerk, terwijl ze normaal tegenstanders zijn
O meen je niet. Die uitspraak heb ik nog niet gehoord of gelezenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de producenten van het vaccin zegt dat we er de komende 10 jaar nog niet van af zullen zijn. Dat vind ik wel een heel bijzondere uitspraak.
Ik hoop dan toch livequote:Op donderdag 31 december 2020 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Het zal mij al benieuwen of mijn diploma-uitreiking digitaal of niet gaat zijn. En dat is in september.
Oh kan best, zegt mij zo niks eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 12:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja die is ook lekker.
AH verkoopt ook van Dudok
[..]
Op de achtergrond van nu, heel mijn scherm vol.
Bij het filmpje Frummel
[ afbeelding ]
Daarom kijk ik dus niet vaak filmpjes, klik vaak gelijk weg door die reclamequote:Op donderdag 31 december 2020 12:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
zo want een overdreven advertentie zeg
Heel mijn scherm vol postcodeloterij
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet zien vanwege adblocker en cookie-instellingen, dus ik zie die advertentie niet en kan alleen het eerste plaatje van het filmpje zien.
moemoequote:
Filmpje was iets langer, maar denk dat je zo wel een indruk hebtquote:Op donderdag 31 december 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Mja.....wat zullen we er van zeggen he?
Ja nee snap ik!quote:Op donderdag 31 december 2020 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Filmpje was iets langer, maar denk dat je zo wel een indruk hebt
Volle Super Soaker in de koelkast leggen en iedere debiel die op het punt staat vuurwerk voor je neus af te steken, helemaal natspuiten!quote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk van die mongooltjes die vuurwerk afsteken op een fietspad waar ik zo nog langs moet.
Jammer dat ik geen pistool heb.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Volle Super Soaker in de koelkast leggen en iedere debiel die op het punt staat vuurwerk voor je neus af te steken, helemaal natspuiten!Het is 3 graden nu, dus dat moet wel effect hebben!
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen pistool heb.
Wat een schatjuhquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] hier de NOS indringer
Fake news, volgens Paul!quote:Op donderdag 31 december 2020 12:59 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Welja joh, geen haast
Wat een ontzettende paardenlul
Het lijkt wel of ze willen dat er naar code zwart overgeschakeld wordt.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:59 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Welja joh, geen haast
Ik snap er oprecht geen reet van.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze willen dat er naar code zwart overgeschakeld wordt.
Nee, het is kilquote:Op donderdag 31 december 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee snap ik!
Maar ehhh....niet echt super feestelijk of zo.
Kun je net zo goed de adapter van de kerstverlichting een paar keer er uit halen en er weer terug in doen; heb je ook knipperende lampjes.quote:
Ach met het feit dat we momenteel het enige land in de EU zijn dat nog vaccineert staan we blijkbaar nog niet hard genoeg voor lul of zo.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap er oprecht geen reet van.
Gaat nog wat worden idd.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze willen dat er naar code zwart overgeschakeld wordt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Volle Super Soaker in de koelkast leggen en iedere debiel die op het punt staat vuurwerk voor je neus af te steken, helemaal natspuiten!Het is 3 graden nu, dus dat moet wel effect hebben!
Meer dat ze mensen moeten laten sterven.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:08 schreef ToT het volgende:
Code zwart = dat iedereen individueel aan een ketting gelegd in een apart kamertje komt te zitten en 3x per dag voer krijgt tot dit virus is overgewaaid?
In gvd heel het land breekt zo'n beetje de pleuris uit, iedere burger is er HELEMAAL klaar mee. De schreeuw vanuit de ziekenhuizen is te horen op de maan en wij wachten nog ruim 1.5 weekquote:Op donderdag 31 december 2020 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach met het feit dat we momenteel het enige land in de EU zijn dat nog vaccineert staan we blijkbaar nog niet hard genoeg voor lul of zo.
De oproep van ziekenhuizen om al het personeel vanaf maandag al te gaan vaccineren tegen het coronavirus, wordt niet ingewilligd. Dat blijkt donderdag uit een gesprek met een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid (VWS) met NU.nl. Daarvoor zijn nu nog te weinig vaccins, aldus de woordvoerder.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:59 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Welja joh, geen haast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |