doe maar weer aan.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Is het al klaar? Is zo stil zo met de radio op mute.
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed nieuws:
Over drie minuten geen Hazes meer dit jaar!
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch fijn dat zij geloofde in andre ondanks zn kleine jongen. Je kunt zeggen: die vlieger gaat niet op, als t eenmaal je vriend is, maar ik meen het. Als je een beetje verliefd bent kunnen dat soort dingen wel meewegen, en als zij dan denkt: ik zeg maar niets meer, wordt het eenzame kerst. Dan loopt er misschien wel bloed door die kleine jongen maar ook zweet en tranen en kan het zomaar poei,poei je laatste rondje zijn
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch fijn dat zij geloofde in andre ondanks zn kleine jongen. Je kunt zeggen: die vlieger gaat niet op, als t eenmaal je vriend is, maar ik meen het. Als je een beetje verliefd bent kunnen dat soort dingen wel meewegen, en als zij dan denkt: ik zeg maar niets meer, wordt het eenzame kerst. Dan loopt er misschien wel bloed door die kleine jongen maar ook zweet en tranen en kan het zomaar poei,poei je laatste rondje zijn
De bitterzoete symfoniequote:
Autoracen?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op het platteland hebben ze leukere vormen van vermaak.
nou, heel toevallig heeft de rolling stones deze mensen aangeklaagd voor het stelen van een riff, wist je dat?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:18 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog een leuke anekdote over het volgende nummer?
Iets met de Stones en Last Timequote:Op donderdag 31 december 2020 11:18 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog een leuke anekdote over het volgende nummer?
Eigenlijk was het hun managerquote:Op donderdag 31 december 2020 11:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou, heel toevallig heeft de rolling stones deze mensen aangeklaagd voor het stelen van een riff, wist je dat?
Top hans!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou, heel toevallig heeft de rolling stones deze mensen aangeklaagd voor het stelen van een riff, wist je dat?
En ik hoor het er nog steeds niet inquote:Op donderdag 31 december 2020 11:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
#metooquote:Op donderdag 31 december 2020 11:20 schreef Evenstar het volgende:
Anekdote: Ik lees dat van de Stones nu eerst volgens mij, no kidding
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En ik hoor het er nog steeds niet in
ik heb eigenlijk geen flauw idee welk nummer dit van de stones nou hoort te zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 11:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En ik hoor het er nog steeds niet in
Tegenwoordig mogen ze er toch wel geld aan verdienen?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |