Pulled Porkquote:Op donderdag 31 december 2020 10:18 schreef alpeko het volgende:
De pulled pork staar hier op. Nog maar 12 uur wachten voordat ons avondeten klaar is
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ongeveer tien minuten dat je aftaaide was de hele familie Pippen op teevee.
Je doet het erom he
Have You Ever Seen The Rain is gewoon weer de hoogste CCRquote:
Ik loop achter volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef MTheBassman het volgende:
een van de fijnste van Queen deze
en guitar hero genot
Mijn favoriete SGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn favoriete SGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
geen I Put A Spell On You? Jammer weer dit.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Have You Ever Seen The Rain is gewoon weer de hoogste CCRDie komt nog namelijk.
Leuke bassline ook. Dit jaar begonnen met bassen en man, Deacon heeft prachtige dingen gedaan hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef MTheBassman het volgende:
een van de fijnste van Queen deze_O_
en guitar hero genot
Maar 10x in de top100 straksquote:
Die heeft alleen Dago gehoordquote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geen I Put A Spell On You? Jammer weer dit.
Mwah, ik ben het er wel mee eens opzich.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geen I Put A Spell On You? Jammer weer dit.
ik heb nooit veel Queen gebast, maar hij kan een goed partijtje bassen inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Leuke bassline ook. Dit jaar begonnen met bassen en man, Deacon heeft prachtige dingen gedaan hoor
Ik vind deze een stuk minder dan de andere 2 liedjes in de top 200, maar die 2 zijn gewoon meer mijn stijl.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah, ik ben het er wel mee eens opzich.
Ik las gebatst.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb nooit veel Queen gebast, maar hij kan een goed partijtje bassen inderdaad
Ja, John Deacon wel wat.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb nooit veel Queen gebast, maar hij kan een goed partijtje bassen inderdaad
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geen Green River, Jammer weer dit.
ja stom, ik had niet verwacht dat en na de plaat na I put a spell on you nog 1 zou komen. Wel een herwaardering van Have You Ever See the rain danquote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Have You Ever Seen The Rain is gewoon weer de hoogste CCRDie komt nog namelijk.
Ik dacht ik maak hem maar niet, gelukkig stel je niet teleurquote:
godverdommequote:
Maxima mag gerust een keertje langskomen anders.quote:
Nimmer.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak hem maar niet, gelukkig stel je niet teleur
Dit is wel al 2 of 3 jaar zo, volgens mij was het een jaartje Fortunate Son en daarna nam deze het stokje over.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja stom, ik had niet verwacht dat en na de plaat na I put a spell on you nog 1 zou komen. Wel een herwaardering van Have You Ever See the rain dan
Zo schrijf je Led Zeppelin niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:21 schreef Zwansen het volgende:
Queens is toch wel de beste band aller tijden.
Dire Straits is het hier mee oneensquote:Op donderdag 31 december 2020 10:21 schreef Zwansen het volgende:
Queen is toch wel de beste band aller tijden.
Deze grap steekt.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:22 schreef peaceman het volgende:
en dan nu een fragiele plaat die prikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |