the one and onlyquote:
Sorry maar weet t echt niet zijn nog best veel punten 69quote:Op donderdag 31 december 2020 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Nee ik doe het niet, vind dt PLym de derde plaats mag hebben
Maar het is nog wel makkelijk te doen.
ik had hem 2 keer kunnen hebben ipv zerokuquote:
Makkie.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry maar weet t echt niet zijn nog best veel punten 69
wordt toch redelijk geblokt op de dag dus heb echt geen idee of mogelijk isquote:
Rustigquote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef Dotteke het volgende:
O dat was vanmorgen makkelijk te halen geweest. Gisteren rond deze tijd had ik ze al
We waren UTO ,maar hebben wel geruled.quote:
oke zou kunnen heb geen ideequote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef Dotteke het volgende:
O dat was vanmorgen makkelijk te halen geweest. Gisteren rond deze tijd had ik ze al
Ja en toen Plym gisteren kwam ben ik weggegaanquote:
Ik geloof in Dot.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wordt toch redelijk geblokt op de dag dus heb echt geen idee of mogelijk is
ow heb niets met persoon te maken aloa ik denk dat 69 op de dag veel isquote:
Ik ben rustig hoor, zit lekker met een bakkie koffie. Lekkere muziek aan een oliebol met poedersuiker. Heb er 1 gekocht meer dan genoeg eerquote:
Dat is lief.quote:
Ik las UFOquote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We waren UTO ,maar hebben wel geruled.![]()
![]()
quote:
Ja echt hequote:
1 euro per stuk hierquote:Op donderdag 31 december 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben rustig hoor, zit lekker met een bakkie koffie. Lekkere muziek aan een oliebol met poedersuiker. Heb er 1 gekocht meer dan genoeg eer
moet ze nog halen ga vanmiddag boodschappen doenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
1 euro per stuk hieroliebol bedoel ik.
Ik ben dan pleitte.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
doe in januari weer mee spek en bonen alleen komen als ik zin heb
Ik ging voor mijn dochter halenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
1 euro per stuk hieroliebol bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |