Ow, nouja, ik ben oude stijl, dus dan ligt het daaraanquote:Op donderdag 31 december 2020 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een van de 00 anthems, die verdienen ook gewoon een hoge plek in de Top 2000 nieuwe stijl.
Ik ben sinds twee jaar om, luistert een stuk prettiger.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, ik ben oude stijl, dus dan ligt het daaraan
Altijd leuk als je goede herinneringen aan een liedje hebtquote:Op donderdag 31 december 2020 09:30 schreef Keyos het volgende:
Dit nummer blijft echt zo episch op feestjes, goede herinneringen
Je erbij neerleggen voldoet?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben sinds twee jaar om, luistert een stuk prettiger.
Die het dan weer gejat hebben van The Damned, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:33 schreef Berkery het volgende:
De hoogste notering voor Killing Joke
Die had Dylan Carson toen zeker nog niet gegeven?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:33 schreef Isorden het volgende:
Kurt was wel een beetje een leugenaar in dit nummer hè?
Heb me ooit laten vertellen dat Mr. Brightside hét Britse trouwnummer is onder de 90's generatie (en bij Britten gaan er vaak genoeg remmen los).quote:Op donderdag 31 december 2020 09:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Altijd leuk als je goede herinneringen aan een liedje hebt![]()
Had ik gisteren by Numb van linkin park
Staat geloof ik sinds 2003 onafgebroken in de Britse hitparade ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb me ooit laten vertellen dat Mr. Brightside hét Britse trouwnummer is onder de 90's generatie (en bij Britten gaan er vaak genoeg remmen los).
Mooi nummer voor een pas getrouwde stelquote:Op donderdag 31 december 2020 09:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb me ooit laten vertellen dat Mr. Brightside hét Britse trouwnummer is onder de 90's generatie (en bij Britten gaan er vaak genoeg remmen los).
Daar mogen we heel blij mee zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:37 schreef Fred_B het volgende:
Zo veel versies van dit nummer, en dan staat het origineel van Milk & Honey er nog niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Zou wel een hallelujah-momentje voor mij worden als alle versies eruit vliegen.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:39 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit klinkt wel als een nummer dat veel te hoog staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |