Daar dacht ik laatst even over ,ik heb ooit een dinnetje gehad die super romantisch was, en ik ook bij haar.Dat was best een leuke tijd.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je dan alle moeite voor gedaan of niet
Ik heb het nooit gehad, ben niet van die romanticus tegen gekomen in mijn leven
Lijkt mij geweldigquote:Op donderdag 31 december 2020 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar dacht ik laatst even over ,ik heb ooit een dinnetje gehad die super romantisch was, en ik ook bij haar.Dat was best een leuke tijd.
Ben jij wel eens naar feest in Kardinge geweest?quote:
Echt hoor.quote:
Ik heb loempiaquote:
Naiquote:Op donderdag 31 december 2020 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben jij wel eens naar feest in Kardinge geweest?
Lekkerquote:
Heer dud0r.quote:
Hey GG welkom op deze laatste dag van het jaar, een lekkere bakquote:Op donderdag 31 december 2020 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de koelkast gaat niet vanzelf open.
Tref jij weer he als je binnen komtquote:
Mogguh. Ja, rol net onder de douche vandaan. Het koffieapparaat staat nog uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG welkom op deze laatste dag van het jaar, een lekkere bak
Ja het is heel vaak raak op deze manier.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tref jij weer he als je binnen komt
Goedemorgen GG.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is heel vaak raak op deze manier.
Lekker en dan langweekend?quote:Op donderdag 31 december 2020 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Ja, rol net onder de douche vandaan. Het koffieapparaat staat nog uit.
Laatste werkdag inderdaad.
Ja, dat herinnerde ik mij dat je laatst al zoiets zeiquote:Op donderdag 31 december 2020 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is heel vaak raak op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |