Vanmiddag was het: wit scherm (waarbij je jezelf niet in beeld ziet) > grote zoomgroep > kleine zoomgroep (in beeld op tv) > exitgroep.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoeveel zoomlobby's moet je nu precies doorkomen voordat je serieus kans maakt om in beeld te komen? Heeft er iemand dit opgeschreven?
* Gretzl vraagt zich af of ie nog een poging wil wagen om bij Mr. Brightside of de Straatgeest (stemplaten) in beeld te komen
Yup!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stemplaat betekend dat jullie op die gestemd hebben?
Zeker. Eén van de 35.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stemplaat betekend dat jullie op die gestemd hebben?
lult nu anders ook iemand door het nummer heenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:45 schreef Isorden het volgende:
Anders lul je ff een intro vakkundig vol...
dan vrees ik dat de foo fighters niet zo mijn ding zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wat wel kut is. Foo Fighters gaat dit nummer nooit meer overtreffen.
Denk het ook niet neequote:Op donderdag 31 december 2020 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wat wel kut is. Foo Fighters gaat dit nummer nooit meer overtreffen.
Ja da's inderdaad wel jammer. Hier precies hetzelfde, voor het eerst in jaren dat ik het weer met ouders vierquote:Op donderdag 31 december 2020 02:44 schreef Gretzl het volgende:
Deze 31 december 2020 wordt waarschijnlijk de dag dat ik het meest muziek kan luisteren en op fora kan rondhangen, want ik heb geen afspraken meer staan. Met een paar vrienden zoom/bel ik nog wel even, maar vond het in deze omstandigheden niet per se nodig om nog 1 of 2 maten te vinden om de avond fysiek mee door te brengen. Normaal vier ik het altijd in een grote vriendengroep, maar dat kan komend jaar vast weer
Ik ben ook geen groot fan, zou niet naar een concert gaan. Maar dit nummer is echt geweldig. Tekst, gitaar, drum, melodie. Top.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dan vrees ik dat de foo fighters niet zo mijn ding zijn
Besloten dat dat We Are The Champions is. Zo extreem afgezaagd doodgegooid kut.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is echt het allerslechtste nummer ooit van Queen.
Of is dat stiekem toch We Are The Champions?
Ik kan niet kiezen.
Allebei gierend kut.
Ja vind het ook 69 keer niksquote:Op donderdag 31 december 2020 02:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Allebei gierend kut.
Het kan nooit beter zijn dan, pakweg, het volgende nummer in de lijst.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Allebei gierend kut.
Behalve bij de Ajax huldigingquote:Op donderdag 31 december 2020 02:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Besloten dat dat We Are The Champions is. Zo extreem afgezaagd doodgegooid kut.
Jawel!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mijn screenshotkunsten zijn niet fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |